Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
افزایش ظرفیت مسیرحمل ریلی فولاد
 

افزایش ظرفیت مسیرحمل ریلی فولاد

یکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 | Article Rating
مديرعامل شركت راه آهن از برنامه‌ريزی برای دو خطه كردن مسير ريلی حمل فولاد خبر داد و گفت: اين اقدام برای افزايش ظرفيت جابجايی محصولات توليد فولاد در اصفهان و يزد انجام می‌شود.


به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، محسن پورسيد آقايي گفت: راه آهن و فولاد لازم و ملزوم يكديگر است و در تمام دنيا همواره رابطه تنگاتنگي ميان صنعت ريلي و صنعت توليد فولاد وجود دارد.

وي از برنامه ريزي براي دو خطه كردن مسير حمل و جابه جايي محصولات توليد فولاد در اصفهان و يزد خبر داد و گفت: پايان سال 95 ظرفيت خوبي براي جابه جايي محصولات توليدي کارخانه هايي که در اين مسيرها وجود دارد، ايجاد مي شود، همچنين با افتتاح برخي قطعات و ايستگاه‌هاي اين محور در سال‌جاري مي‌توان آثار مثبت اين اقدام ديد.

مديرعامل شركت راه آهن افزود: عمده بار توليدي کارخانه فولاد مباركه اصفهان از طريق راه آهن حمل مي‌شود كه اين موضوع علاوه بر كاهش تخريب جاده، كاهش مصرف سوخت و آلودگي را هم به همراه دارد.

پورسيدآقايي تصريح كرد: راه آهن از سال 91 تاكنون اقدامي براي افزايش حق تعرفه انجام نداده است و برنامه‌اي در اين زمينه ندارد و هدف از اين مساله افزايش سهم راه آهن در جابه جايي بار است.

تصاویر
  • افزایش ظرفیت مسیرحمل ریلی فولاد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها