Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
عدم اجرای تعهدات وزارت كار در قبال بازنشستگان فولاد
 

عدم اجرای تعهدات وزارت كار در قبال بازنشستگان فولاد

ﺳﻪشنبه، 29 اردیبهشت 1394 | Article Rating
یکی از استیضاح کنندگان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در تشریح نشست سه جانبه لاریجانی، ربیعی و استیضاح کنندگان گفت: لاریجانی قول داده است که در صورت آنکه استیضاح کنندگان به جمع‌بندی نرسند، استیضاح وزیر رفاه را اعلام وصول کند.


محمدرضا پورابراهیمی یکی از استیضاح‌کنندگان وزیر کار در تشریح نشست سه جانبه استیضاح‌کنندگان وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با رئیس‌مجلس و ربیعی در عصر روز گذشته اظهار کرد: تعدادی از نمایندگان از طرف استیضاح کنندگان در این جلسه حضور یافتند و دغدغه‌های نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: وزیر کار در پاسخ به چالش‌هایی که نمایندگان مطرح کردند، اعلام کرد که بخشی از این نگرانی‌ها قابل حل است، بخشی نیز اصلاح خواهد شد اما تا امروز وزارت کار اقدامی جهت رفع آن انجام نداده بود.

وی ادامه داد: در نهایت تصمیم بر آن شد که نمایندگان فردا (سه‌شنبه 29 اردیبهشت) جلسه دیگری با سایر استیضاح کنندگان داشته باشند و جمع‌بندی جلسه را در همان روز به رئیس‌مجلس اعلام کنند.

به گزارش استیل ایران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پورابراهیمی با بیان اینکه شخصا از صحبت‌های وزیر قانع نشدم، گفت: در صورتی که استیضاح کنندگان به این نتیجه برسند که استیضاح باید انجام شود، لاریجانی قول داده است که استیضاح را روز سه‌شنبه اعلام وصول کنند.

یکی از استیضاح‌کنندگان وزیر کار عدم استیفای حقوق بازنشستگان صنعت فولاد را یکی از محورهای مهم استیضاح دانست و افزود: ربیعی تعهدات خود را نسبت به صندوق بازنشستگی فولاد انجام نداده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: حتی در مواردی وزارت رفاه مصوبات هیات وزیران در خصوص پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد را لغو کرده است، ما نگران ۸۸ هزار بازنشسته صنعت فولاد هستیم.

وی تاکید کرد: مدیرانی که امروز در صنعت فولاد کشور هستند توان مدیریت این صنعت را علی‌رغم همه ظرفیت‌های اقتصادی ندارند، ضعف‌های شدیدی در وزارت رفاه در حمایت از کارگران وجود دارد.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: تفاوت بسیار بالای میزان حقوق دریافتی کارگرانی که در سخت‌ترین شرایط کار می‌کنند با مدیرانی که در حوزه ستادی وزارت رفاه کار می‌کنند، موجب نارضایتی شدید کارگران شده اما گویا ربیعی توان اداره این وزارتخانه را ندارد.

تصاویر
  • عدم اجرای تعهدات وزارت كار در قبال بازنشستگان فولاد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها