Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
گل گهر با قیمت 33 دلار به بورس کالا می آید
 

گل گهر با قیمت 33 دلار به بورس کالا می آید

ﺳﻪشنبه، 29 اردیبهشت 1394 | Article Rating
سنگ آهن گل گهر چهارشنبه 30 اردیبهشت در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.


در این عرضه که 100 هزار تن سنگ آهن با دانه بندی 50 درصد درشت دانه و 50 درصد ریزدانه بر روی میز معاملات قرار می گیرد، فروشنده بهای پایه را 33 دلار در هر تن تعیین کرده است.

این درحالی است که این مجتمع در عرضه 9 اردیبهشت خود، بهای هر تن از محموله خود را 27 دلار تعیین کرد بود که در نهایت نیز به قیمت 31 دلار و 15 سنت به فروش رسید.

این گزارش می افزاد، محموله ای که روز چهارشنبه به بورس آورده می شود، دارای عیار 60 درصد بوده و خریدار می تواند محموله خریداری شده را از 6 خرداد و از درب معدن گل گهر سیرجان بارگیری و حمل کند.

گفتنی است، افزایش اخیر قیمت های سنگ اهن سبب شده تجار و تولیدکنندگان تا حدودی به وضعیت بازار امیدوار شده و گل گهر نیز در این بین موفق عمل کرده و اینبار نیز پیش بینی می شود به جهت همین وضعیت، قادر به فروش محموله عرضه شده باشد.

البته مجتمع میشدوان که 23 اردیبهشت اولین محموله دانه بندی خود را در سال جاری به تالار صادراتی بورس کالا آورده بود، با وجود مثبت بودن بازارهای جهانی و داخلی سنگ آهن، در روز چهارشنبه هفته گذشته موفق به فروش سنگ آهن خود نشد و متقاضی خرید نداشت.

این مجتمع سال گذشته نیز در زمینه فروش تولیدات خود در تالار صادراتی بورس کالا موفق عمل نکرده بود و از 955 هزار تن محموله عرضه شده آن تنها 210 تن مورد معامله قرار گرفت درحالی که گل گهر سال گذشته در مجموع یک میلیون و 100 هزار تن سنگ آهن دانه بندی در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه کرد که حجم معاملات صورت گرفته به یک میلیون تن رسید.



تصاویر
  • گل گهر با قیمت 33 دلار به بورس کالا می آید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها