Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
برنامه تولید ۸۰۰ هزار تنی فولاد ارفع
 

برنامه تولید ۸۰۰ هزار تنی فولاد ارفع

شنبه، 02 خرداد 1394 | Article Rating
دير ناحيه فولادسازي و سایت شرکت آهن و فولاد ارفع برنامه تولید امسال این شرکت را 800 هزار تن اعلام کرد و افزود: سال قبل به دلیل انجام تعمیرات اساسی و همچنین کنترل بازار به ویژه در اواخر سال تولید کارخانه به 560 هزار تن رسید در حالی که اگر این مشکلات رخ نمی‌داد می‌توانستیم تولید بالای 600 هزار تن را نیز محقق کنیم.

محمدحسن نصوحیان با اشاره به اینکه شرکت آهن و فولاد ارفع از زمان راه‌اندازی تاکنون توانسته 80 درصد ظرفیت تولید خود را طبق برنامه عملیاتی کند، افزود: در سال جاری اگر وضعیت بازار بهتر شود و مشکل خاصی به وجود نیاید می‌توانیم تولید 800 هزار تن محصول را در ارفع محقق کنیم.

او با اشاره به اینکه کارخانه فولاد ارفع از نظر داشتن تجهیزات مدرن و نیروی انسانی مجرب جزو بهترین کارخانه‌های فولادسازی کشور محسوب می‌شود، در پاسخ به این سوال که حجم دپوی محصول در کارخانه با توجه به رکود حاکم بر بازار چقدر است؟ اظهار کرد: قبل از عید حدود 150 تا 160 هزار تن محصول در انبار کارخانه دپو داشتیم اما خوشبختانه خریداران وارد عمل شدند و بخش فروش نیز خوب کار کرد و در حال حاضر تنها حدود 85 تا 86 هزار تن محصول موجودی داریم که اگر گره بازار باز شود وضعیت فروش بهتر نیز خواهد شد.

نصوحیان درباره تعداد نیروهای شاغل در کارخانه فولاد ارفع نیز عنوان کرد: پیمانکار و بهره‌بردار کمتر از 700 نفر نیرو دارند و حدود 30 نفر نیز از طرف ما به عنوان ناظر در کارخانه مشغول به فعالیت هستند.


منبع: ماین نیوز

تصاویر
  • برنامه تولید ۸۰۰ هزار تنی فولاد ارفع
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها