Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
آمريكا و ناتو فولاد ايران را مي‌خرند
 

آمريكا و ناتو فولاد ايران را مي‌خرند

دوشنبه، 04 خرداد 1394 | Article Rating
مديرعامل مجتمع فولاد کویر گفت: آمريكا و نيروهاي ناتو مستقر در عراق و افغانستان فولاد ساخت ايران را مي‌خرند.


احمد خوروش در نشست خبري انجمن توليدكنندگان فولاد ايران در پاسخ به اين سوال كه وضعيت استاندارد فولاد توليد داخل به ويژه در حوزه صادرات چگونه است؟ اظهار كرد: افغانستان روي استانداردهاي فولاد وارداتي از ايران زياد پافشاري نمي‌كند اما كشورهايي مانند عراق و عمان استانداردهاي سختگيرانه‌اي دارند كه ما توانسته‌ايم اين استانداردها را نيز دريافت كنيم.

وي با اشاره به اينكه سال قبل تعداد زيادي از فولادسازان كشور در حوزه‌هاي مختلف اقدام به صادرات محصولات خود كردند، افزود: ما قبل از صادرات تائيديه‌هاي لازم را كسب مي‌كنيم و در حال حاضر نيز هيچ مشكلي در صادرات فولاد كشور از نظر كيفيت و استاندارد وجود ندارد.

مديرعامل مجتمع فولاد کویر عنوان كرد: حتي آمريكا كه در عراق و افغانستان حضور دارد فولاد ايران را مي‌خرد منتها بدون مارك. ناتو نيز فولاد ايران را مي‌خرد اما تاكيد دارد كه جنس خريداري شده مارك نداشته باشد.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، خوروش با بيان اينكه افزايش تعرفه واردات فولاد در ابتداي سال جاري باعث شد تا بازار فولاد كشور تا حدودي تثبيت شود، افزود: واحدهاي فولادي در سال قبل با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم كردند و واحدهاي بزرگ مي‌توانند با توسعه صادرات خود از يك طرف بازار داخلي را تنظيم كنند و از طرف ديگر نوعي حمايت نيز از فولادسازان كوچك انجام دهند.

تصاویر
  • آمريكا و ناتو فولاد ايران را مي‌خرند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها