Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
افزایش قیمتهای میلگرد ساختمانی مفتول در ترکیه
 

افزایش قیمتهای میلگرد ساختمانی مفتول در ترکیه

چهارشنبه، 06 خرداد 1394 | Article Rating
با افزایش قیمتهای مواد اولیه، قیمتهای محصولات طویل فولادی ترکیه در داخل افزایش پیدا کرد اما با کاهش تقاضا، خریداران انتظار دارند قیمتها کاهش پیدا کند چون ارزش برابری لیر ترکیه در برابر امریکا افزایش پیدا می کند.

در حال حاضر قیمت میلگرد ساختمانی تحویل در محل کارخانه 481 تا 487 دلار در هر تن است که یک دلار در هر تن بالاتر از 480 تا 486 دلار در هفته گذشته است.

کارخانه های فولادسازی در استامبول، میلگرد ساختمانی خود را به بازار داخلی 487 تا 490 دلار در هر تن تحویل در محل کارخانه می فروشند ولی تعدادی هم قیمت 500 دلار در هر تن در محل کارخانه را پیشنهاد می کنند.

قیمت میلگرد ساختمانی در ازمیر 481 تا 485 دلار در هر تن تحویل در محل کارخانه است در حالیکه قیمتهای کارابوک هر تن تحویل در محل کارخانه 487 تا 490 دلار است.

یک کارخانه فولادسازی در اسکندرون گفته است که 8 هزار تن میلگرد آجدار به قیمت 485 تا 486 دلار در هر تن تحویل در محل کارخانه در این هفته فروخته است.

به گزارش استیل ایران به نقل از معدن24، تحلیل گران می گویند با بالارفتن قدرت لیر، بهای محصولات فولادی کاهش خواهد یافت چون فولادسازان مواد اولیه خود را به دلار خریده اما محصولات خود را در بازار داخل به لیر می فروشند.


تصاویر
  • افزایش قیمتهای میلگرد ساختمانی مفتول در ترکیه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها