Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بررسی وضعیت بازار قراضه آسیا
 

بررسی وضعیت بازار قراضه آسیا

شنبه، 16 خرداد 1394 | Article Rating

هفته گذشته قیمت واردات قراضه در آسیای شرقی کاهش یافت اما قیمت در  ژاپن بالا رفت. قیمت پیشنهادی در بازار واردات جنوب شرق آسیا بین ٢٧٥ تا ٢٨٠ دلار هر تن سی اف آر بود ولی واردکننده ها ترجیح دادند از خرید دست بکشند. متوسط قیمت قراضه وارداتی در شرق آسیا بین ٢٦٠ تا ٢٧٠ دلار هر تن سی اف آر ثبات داشت. به دلیل تعطیلی کارخانه ها در راستای انتخابات در ترکیه،  بازار واردات قراضه این کشور آرام بود. چند معامله انجام شده حاکی از قیمت های پایین تر بود که یک دلار هر تن در هفته کاهش داشت و به ٢٨٤ دلار هر تن سی اف آر رسید.

قیمت قراضه ژاپن در این هفته روند صعودی داشت. کارخانه توکیو استیل ژاپن قیمت خرید قراضه خود را ٤,٠٤ دلار هر تن بالا برد و به ٢١٤,٢ دلار هر تن رساند. معامله گران در حال حاضر ٢١٠ تا ٢١٣ دلار هر تن را برای خرید قراضه سنگین کلاس ٢ به منظور صادرات پرداخت می کنند که ٨ تا ١٠ دلار هر تن نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. قیمت مورد نظر آنها ٢١٧ دلار هر تن فوب برای معاملات جدید قراضه کلاس دو می باشد.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایفنا، کارخانه ای در ویتنام قراضه سنگین کلاس ٢ ژاپن را خریداری کرد و قیمت درخواستی آن برای ١٠ هزار تن از این محصول ٢٦٠ دلار هر تن سی اف آر معادل ٢١٥ دلار هر تن فوب بود که تغییری نداشته است. قیمت خرید کارخانه هیوندایی استیل کره جنوبی برای قراضه سنگین کلاس ٢ ژاپن ٢١٠ تا ٢١١ دلار هر تن فوب و نسبتا ثابت بود.

تصاویر
  • بررسی وضعیت بازار قراضه آسیا
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها