Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
راه اندازی مجدد پروژه فولاد آنامیس
 

راه اندازی مجدد پروژه فولاد آنامیس

دوشنبه، 18 خرداد 1394 | Article Rating
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: با حل مشکلات تسهیلات بانکی احداث فاز اول پروژه فولاد آنامیس به زودی آغاز می شود.


سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی بیان داشت: فولاد نورد آنامیس یکی از بزرگترین پروژه های شرق هرمزگان است که بهمن ماه سال گذشته توسط وزیر صنایع کلنگ زنی شد. این پروژه قرار بود بعد از مدت زمان دو ماهه فاز اول شروع شود که به دلایل نامعلوم متوقف شده بود.

وی با بیان اینکه این پروژه از عظیم ترین پروژه های کشور است که دولت و وزیر صنعت ومعدن به آن نگاه ویژه ای دارند، گفت: پروژه فولاد نورد آنامیس برای ایجاد اشتغال و همچنین رشد وپیشرفت شهرستان در نظر گرفته شده که می تواند تحولی در این منطقه ایجاد کند.

به گزارش استل ایران به نقل از مهر، نماینده حوزه شرق هرمزگان در خصوص دلایل توقف این پروژه اظهار داشت: این پروژه برای شروع بکار به اعتبار زیادی نیاز داشت و با تکمیل نشدن اسناد ومراحل قانونی آن جهت دریافت اعتبار از بانک مذکور با مشکلاتی روبرو بود، از طرفی محیط زیست هم از اجرای احداث فولاد آنامیس جلوگیری کرد که این مشکل مرتفع شد.

وی اظهار داشت: تلاش همه دست اندر کاران برای اجرای این پروژه یک نگاه مثبت است که امیدوارم بتوانیم با اجرایی کردن آن در بحث صنعت فولاد و صنایع کشتی سازی درکشور و منطقه تحولی عظیم ایجاد کنیم.

تصاویر
  • راه اندازی مجدد پروژه فولاد آنامیس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

دوشنبه, 18 خرداد,1394

Tbs

بسیار عالی است

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها