Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
احداث کارخانه بزرگ فولاد دنا
 

احداث کارخانه بزرگ فولاد دنا

چهارشنبه، 20 خرداد 1394 | Article Rating
معاون شهرک های صنعتی کشور از کلنگ زنی مجتمع عظیم فولاد دنا همزمان با سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


فرشاد مقیمی با بیان اینکه همه توان خود را برای احداث و راه اندازی این مجتمع بزرگ تولیدی در دشت سقاوه به کار خواهیم گرفت، اظهار کرد: یکی از طرح هایی که به صورت ویژه در شرکت شهرک های صنعتی کشور در دستور کار قرار گرفت همین کارخانه بزرگ فولاد دنا بود.

این مسئول افزود: به همین منظور زمین موردنیاز در دشت سقاوه در نظر گرفته شده است که کمک های لازم به سرمایه گذار برای ساخت آن خواهد شد.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، مقیمی با اشاره به اینکه برادران باقری سابقه خوبی در زمینه سرمایه گذاری در این حوزه ها دارند، افزود: همین سابقه خوب به موفقیت آن ها در احداث کارخانه بزرگ فولاد دنا کمک خواهد کرد.

وی با انتقاد از این که چرا تا پیش از این بحث فضای سبز این کارخانه در دستور کار قرار نگرفته است، افزود: باید هر چه زودتر مقدمات کار فراهم شود تا در سفر هیئت دولت این واحد عظیم صنعتی کلنگ زنی شود.

در ادامه سهراب به نام مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اظهار کرد: برنامه 50 هکتار در فاز اول را با عملیاتی کردن وضعیت آب و برق در سال جاری در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه به دلیل کمبود زمین در مناطق نزدیک به مرکز استان بهترین مکان ممکن برای ساخت این کارخانه محل کنونی بوده است، افزود: برای تأمین آب آن دو گزینه رودخانه چیتاب و رود بشار را داشتیم که قرار شد آب رود بشار از 30 کیلومتری مکان کنونی برای آن در نظر گرفته شود.

این مسئول افزود: این طرح 150 لیتر آب در ثانیه نیاز دارد که در بالادست آن و در ارتفاعات مشرف به دشت سقاوه منبع ذخیره آب برای دو کارخانه سیمان و فولاد در نظر گرفته خواهد شد.

در این بازدید قرار شد که قرارداد این طرح هر چه زودتر منعقد شود تا در سفر هیئت دولت به استان کلنگ آن به زمین زده شود.

تصاویر
  • احداث کارخانه بزرگ فولاد دنا
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها