Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
صعود سنگ آهن به بالاترین قیمت در پنج ماه گذشته
 

صعود سنگ آهن به بالاترین قیمت در پنج ماه گذشته

یکشنبه، 24 خرداد 1394 | Article Rating
ارزش سهام تولیدکنندگان سنگ آهن پس از اینکه قیمت سنگ آهن در روز چهارشنبه به بالاترین سطح در پنج ماه گذشته رسید، صعود کرد.

طبق آمار استیل ایندکس، قیمت سنگ آهن با عیار 62 درصد روز چهارشنبه برای تحویل در بندر تیانجین 1.20 دلار یا 1.9 درصد افزایش یافت و به 65.10 دلار در هر تن رسید که بالاترین قیمت از 23 ژانویه بود. سنگ آهن با عیار بالاتر 65 درصد در بندر کینگدائو با 1.6 درصد افزایش، به 74.10 دلار در هر تن رسید.

افزایش قیمت در پی اظهارات موریلو فرئیرا، مدیرعامل واله صورت گرفت که اعلام کرد واردات سنگ آهن چین به دلیل خروج 200 میلیون تن ظرفیت تولید این کشور از بازار، افزایش خواهد یافت و بازار سنگ آهن دریابرد امسال 3.6 درصد رشد می کند و به 1.44 میلیارد تن می رسد.

سهام سه تولیدکننده بزرگ سنگ آهن در معاملات چهارشنبه بازار نیویورک صعود کرد و میلیاردها دلار به مجموع ارزش بازار 250 میلیارد دلاری آنها افزود. سهام واله با 6.2 درصد افزایش، بیشترین صعود را در میان تولیدکنندگان بزرگ تجربه کرد در حالیکه فورتسکیو متالز که چهارمین تولیدکننده بزرگ سنگ آهن به شمار می رود از این صعود جا ماند و در معاملات سهام سیدنی 2.5 درصد نزول کرد و شرکت آنگلوامریکن ADRs در نیویورک بیش از چهار درصد صعود کرد.

تصاویر
  • صعود سنگ آهن به بالاترین قیمت در پنج ماه گذشته
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها