Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
افزایش ظرفیت تولید فولاد سمنان
 

افزایش ظرفیت تولید فولاد سمنان

دوشنبه، 25 خرداد 1394 | Article Rating
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افزایش ظرفیت تولید فولاد در این استان به بیش از چهار میلیون تن خبر داد


علی‌اکبر هاشمی اظهار داشت: این افزایش تولید با توجه به صدور مجوزهای تاسیس و توسعه شرکت‌های تولید فولاد در استان سمنان صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به وضعیت فعلی تولید فولاد در استان سمنان افزود: در حال حاضر 21 واحد فولادی در استان سمنان فعالیت می‌کنند.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: این واحدهای تولید فولاد با ظرفیت بالغ‌ بر دو میلیون و 100 هزار تن در سال در زمینهٔ تولید انواع محصولات فولادی اعم از انواع میلگرد، شمش و ورق فولادی در سطح استان سمنان فعالیت می‌کنند.

هاشمی میزان سرمایه‌گذاری در واحدهای فولادی استان سمنان را نیز یک هزار و 861 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: 1440 نفر در واحدهای تولید فولاد در استان سمنان مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به صدور 6 جواز تاسیس و طرح توسعه مهم در زمینه تولید محصولات فولادی، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده این طرح‌ها 9 هزار و 300 میلیارد ریال است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، یک هزار و 980 فرصت شغلی جدید در این بخش صنعتی ایجاد خواهد شد.

تصاویر
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد سمنان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها