Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بررسی روند اجرای پروژه فولاد سفید دشت
 

بررسی روند اجرای پروژه فولاد سفید دشت

دوشنبه، 25 خرداد 1394 | Article Rating
مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت فولاد سفید دشت و مدیران عامل پیمانکاران شرکت برگزار شد، بر تسریع در روند ساخت و راه اندازی پروژه فولاد سفید دشت تاکید کرد.


پس از اولین جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری که با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در محل شرکت فولاد سفید دشت در روز سه شنبه ۱۹ خرداد ماه سال جاری برگزار شد، بهرام سبحانی ضمن بازدید از مراحل اجرایی پروژه ها، از نزدیک در جریان فعالیت های صورت گرفته در این شرکت قرار گرفت.

وی بر تسریع در روند ساخت و راه اندازی پروژه فولاد سفید دشت تاکید کرد و در ادامه با استماع مسائل مطرح شده از سوی حاضران، نظرات خود را برای حل مسائل موجود مطرح و رفع مشکلات را در کوتاه ترین زمان ممکن خواستار شد.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، مدیرعامل فولاد مبارکه با ابراز رضایت ازفعالیت های انجام گرفته در این شرکت گفت: پیشرفتهای محسوس و چشمگیری در بخش احیاء و انباشت و برداشت صورت گرفته که نشان از فعالیت و پیشرفت این پروژه دارد و امیدواریم روند پیشرفت این پروژه روز به روز افزایش یابد.

وی تصریح کرد: مشکلات مالی این پروژه با مشارکت شرکت فولاد مبارکه اصفهان مرتفع شده، بنابر این از مسئولان خواست با زمانبندی دقیق و افزایش فعالیت های خود در رسیدن به اهداف شرکت و راه اندازی واحد احیاء مستقیم، قدمهای محکم تری بردارند.

میزان پیشرفت فیزیکی شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری تا پایان اردیبهشت ۹۴ در واحد احیاء و ریخته‌گری ۸۸.۱۱ درصد و در واحد فولادسازی ۴۰.۶۹ درصد است.

شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری با مشارکت ۶۵ درصدی شرکت فولاد مبارکه اصفهان و ۳۵ درصدی ایمیدرو در حال ساخت و راه اندازی است.

تصاویر
  • بررسی روند اجرای پروژه فولاد سفید دشت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها