Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

طلا به ۱۱۸۳ دلار رسید

ﺳﻪشنبه، 26 خرداد 1394 | Article Rating
در حالی که شکست تلاش ها برای انعقاد توافقی بین یونان و بدهکارانش موجب تقویت بازار طلا شده، طلا افزایش قیمت های دیروز خود را تا حدودی حفظ کرد.
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا، پس از افزایش نیم درصدی در روز دوشنبه، امروز 3 دلار کاهش یافت و به 1183 دلار رسید.
در حالی که سرمایه گذاران در انتظار سرنخ های بیشتری از نشست فدرال رزرو آمریکا هستند که اواخر جلسه امروز آغاز خواهد شد، فلز زرد امروز نوسان چندانی را شاهد نبود.
سم لافلین، تحلیلگر ام کی اس گروپ در این باره گفت: «با نزدیک شدن به زمان نشست این هفته فدرال رزرو، قیمت طلا همچنان  بین 1170 دلار تا 1195 در نوسان خواهد بود.»
در حالی که تجار در انتظار نشست فدرال رزرو بودند، ارزش دلار روز سه شنبه در بازارهای آسیایی افزایش یافت. سرمایه گذاران به دقت اظهارات جانت یلن، رئیس فدرال رزرو را رصد خواهند کرد تا سرنخ هایی از زمان احتمالی افزایش نرخ بهره به دست بیاورند.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم از رویترز، قیمت طلا تحت تاثیر ابهام در مورد زمان افزایش نرخ بهره در آمریکا در ماه های اخیر نتوانسته شاهد رشد قابل توجهی باشد. افزایش نرخ بهره تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار طلا را کاهش خواهد داد.

آمارهای اقتصادی آمریکا در روز دوشنبه نشان از رشد ملایم در تولیدات صنعتی داشت، که در تضاد با آمارهای مثبت اخیر در مورد خرده فروشی، کاهش بیکاری، اعتماد مصرف کننده و بنگاه های کوچک اقتصادی بود.
پس از شکست مذاکرات برای جلوگیری از نکول یونان در پرداخت بدهی هایش و خروج احتمالی این کشور از حوزه یورو، آتن و بدهکارانش مواضع خود را در روز دوشنبه سخت تر کردند. این امر موجب شد که کمیسیونر آلمان در اتحادیه اروپا بگوید زمان آن فرا رسیده که خود را برای یک «وضعیت اضطراری» آماده کنیم.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها