Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
سیاست فولاد یزد تکمیل زنجیره تولید است
 

سیاست فولاد یزد تکمیل زنجیره تولید است

پنجشنبه، 28 خرداد 1394 | Article Rating

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و مدیرعامل شرکت فولاد یزد در حاشیه نمایشگاه متک 2015 گفت: اینطور که مشاهده کردم و با چند غرفه نیز صحبت داشتم گویا حضور چینی‌ها در نمایشگاه امسال کمتر از گذشته شده است.


بهادر احرامیان که برای بازدید از نمایشگاه متک 2015 در دوسلدورف آلمان بسر می‌برد، گفت: من حتی در غرفه دانیلی نیز که با مسئولانش صحبت می کردند اذعان کردند که حضور چینی‌ها در نمایشگاه کمتر شده است. البته فروشندگان چینی به نمایشگاه آمده‌اند اما به نظر می‌رسد حضور شرکت‌های چینی کمتر شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سیاست شرکت فولاد یزد در شرایط کنونی تکمیل زنجیره تولید و نه افزایش ظرفیت تولید است، افزود: در حال حاضر سیاست ما روی فعالیت در حوزه‌های کنسانتره و گندله و در عین حال کم کردن هزینه‌ها است و قصدی برای افزایش تولید نداریم چرا که بازار راکد بوده و رونق زیادی ندارد.

احرامیان افزود: استفاده از تکنولوژی‌های به روز و بزرگتر کردن کوره‌ها باعث می‌شود هزینه‌های تولید بهینه شوند. از سوی دیگر کاهش هزینه ها تنها به سرمایه‌گذاری مربوط نیست بلکه روش‌های مدیریتی نیز در کاهش هزینه بسیار موثرند.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، مدیرعامل شرکت فولاد یزد با بیان اینکه از غرفه‌های متعددی از جمله از اتوتک و دنیلی بازدید کرده است، درباره پروژه گندله‌سازی فولاد یزد نیز گفت: تکنولوژی این پروژه از نوع کوره شفتی بوده که متعلق به چینی‌ها و مخصوص ظرفیت‌های پایین است و تا 600 هزار تن ظرفیت تولید دارد.

تصاویر
  • سیاست فولاد یزد تکمیل زنجیره تولید است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها