Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بررسی بازارهای ورق در هفته گذشته
 

بررسی بازارهای ورق در هفته گذشته

شنبه، 30 خرداد 1394 | Article Rating

بررسی روند شاخص قیمت های استیل ایندکس در بازارهای فولاد حاکی از آن است که هفته گذشته در بازار ورق گرم شمال اروپا قیمت ٤ یورو هر تن کاهش داشته ٣٩٠ یورو هر تن درب کارخانه ثبت شد و در جنوب اروپا ٢ یورو هر تن ارزان تر شد. قیمت ورق سرد، گالوانیزه و ورق تخت نیز در شمال اروپا تا ٢ یورو ارزان تر شد . در جنوب اروپا ورق سرد و گالوانیزه کمی بهبود داشته ولی ورق تخت ثبات داشت.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایفنا، همچنین در شمال اروپا میلگرد ثبات داشت و در جنوب اروپا تا یک یورو ارزان تر شد. ٤ هفته گذشته قیمت انواع محصولات فولادی در اروپا کاهش داشته و تنها ورق سرد در جنوب اروپا ٥ یورو بهبود را تجربه نمود.

در بازار آسیا هفته گذشته ورق گرم وارداتی یک دلار کاهش داشته به ٣٦٤ دلار هر تن سی اف آر رسید. ورق تخت نیز به همین میزان کم شد ولی ورق سرد ثابت ماند.

در بازار داخلی امریکا ورق گرم و سرد ثبات داشتند و به ترتیب ٤٦٠ تا ٤٦٥ دلار و ٥٧٠ تا ٥٩٠ دلار هر شورت تن درب کارخانه بودند. ورق گالوانیزه ٣ دلار هر شورت تن بهبود داشت ولی هنوز ١٢ دلار نسبت به ٤ هفته قبل پایین تر است. ورق تخت ٦ دلار هر شورت تن خود را بالا کشید و یک ماه اخیر ١٠ دلار بهبود یافته است.

تصاویر
  • بررسی بازارهای ورق در هفته گذشته
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها