Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
جزئیات تولید سنگ آهن مجتمع جلال آباد
 

جزئیات تولید سنگ آهن مجتمع جلال آباد

دوشنبه، 01 تیر 1394 | Article Rating
مدیر مجتمع سنگ آهن جلال آباد اعلام کرد: تولید سنگ آهن دانه بندی شده این مجتمع در سال 93 بیش از برنامه پیش بینی شده بود.


حمیدرضا عسکری با بیان اینکه پیش بینی میزان تولید این مجتمع در سال گذشته یک میلیون تن سنگ آهن دانه بندی شده بود، افزود: این مجتمع توانست از میزان تعیین شده پیشی گیرد و یک میلیون و 186 هزار و 489 تن سنگ آهن دانه بندی شده تولید کند.

وی در خصوص میزان پیش بینی شده تولید این مجتمع در سال جاری اعلام کرد: امسال هم تولید یک میلیون تن سنگ آهن دانه بندی شده را در برنامه داریم اما تلاش می کنیم مانند سنوات گذشته میزان تولید بیش از برنامه باشد.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، مدیر مجتمع سنگ آهن جلال آباد در خصوص آخرین وضعیت ساخت کارخانه فرآوری سنگ آهن اظهار داشت: براساس انعقاد قرارداد با شرکت فکور صنعت تهران به عنوان سرمایه گذار، مقرر شد کارخانه پرعیار سازی سنگ آهن با حداقل ورودی یک میلیون تن احداث شود، در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه تا پایان اردیبهشت 94 به میزان 13.16 درصد بوده است و بر مبنای برنامه زمانبندی شده در سه ماه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گفته عسکری با افتتاح این کارخانه میزان اشتغالزایی مستقیم برای 150 نفر و غیرمستقیم برای 265 نفر ایجاد می شود.

وی در خصوص اخذ گواهینامه تعال آموزش و منابع انسانی ایران توسط این مجتمع در سال 93 گفت: این گواهینامه به برترین تلاشها و اقدامات و دستاوردهای سازمان های ایرانی در حوزه آموزش و توسعه کارکنان اعطا می شود که این مجتمع به عنوان نخستین معدن کشور موفق به دریافت این گواهینامه شد.

لازم به ذکر است مجتمع سنگ آهن جلال آباد یکی از ذخایر بزرگ سنگ آهن ایران می باشد که در استان کرمان و در فاصله 35 کیلومتری شمال غرب شهرستان زرند واقع شده است.

تصاویر
  • جزئیات تولید سنگ آهن مجتمع جلال آباد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها