Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

قیمت نفت کاهش یافت

ﺳﻪشنبه، 02 تیر 1394 | Article Rating
در حالی که نتایج تحقیقات در مورد کاهش فعالیت های تولیدی در چین و ژاپن بر احساس حکم بر بازار  تاثیر منفی گذاشته، قیمت نفت امروز به دلیل نگرانی ها از فزونی عرضه کاهش یافت.
اما کاهش غیرمنتظره شاخص سهام در آمریکا موجب شد که قیمت نفت پایین تر نیاید.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم از رویترز، قیمت هر بشکه نفت برنت پس از افزایش 32 سنتی در جلسه قبل، امروز 5 سنت کاهش یافت و به 63 دلار و 29 سنت رسید.

قیمت نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه اوت هم با 14 سنت کاهش به 60 دلار و 25 سنت رسید. قراردادهای ماه جولای که دیروز منقضی شدند، با 7 سنت افزایش قیمت به رقم 59 دلار و 68 سنت رسیدند.
جاناتان بارات، تحلیلگر بازار نفت در این باره گفت: «من فکر می کنم ارقام شاخص مدیران خرید ژاپن و چین بر بازار سنگینی می کند.» چین و ژاپن بزرگترین وارد کنندگان نفت در آسیا محسوب می شوند.
شاخص مدیران خرید اچ اس بی سی/ مارکیت فلش چین در ماه ژوئن به 49.6 واحد رسید که بالاترین رقم 3 ماه اخیر بود، اما همچنان در زیر رقم 50 که حد واسط بین وضعیت رشد  و کوچک شدن اقتصاد است، باقی ماند.
فعالیت های تولیدی چین در ماه ژوئن اندکی کاهش بافت و شاخص مدیران خرید مارکیت/ جی ام ام ای ژاپن  از 50.9 در ماه می به 49.9 در ماه ژوئن رسید.
فیلیپ فیچرز در گزارشی اعلام کرد: «هرچند آمارهای چین اندکی افزایش یافته، اما ما همچنان معتقدیم که رشد هنوز ه ضعیف است و ارقام مربوط به شاخص مدیران خرید هنوز به رقم 50 نرسیده است. ما انتظار نداریم که تغییری در تقاضای ژاپن و چین برای نفت در کوتاه مدت ایجاد شود، زیرا شاخص مدیران خرید در این کشورها ضعیف است.»
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها