Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

استراحت شاخص بورس در اتفاع ۶۴ هزار واحد

شنبه، 06 تیر 1394 | Article Rating
در حالی که مذاکرات هسته ای رفته رفته به روزهای پایانی خود برای رسیدن به ضرب العجل 9 تیر نزدیک می شود، معامله گران بازار سرمایه با احتیاط اقدام به خرید و فروش سهام می کنند به طوری که حجم و ارزش معاملات نسبت به روزهای گذشته با کاهش همراه شد و امروز تعداد 410 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 94 میلیارد تومان در 42 هزار نوبت دادوستد شد.
شاخص بورس هم که در چند روز گذشته روند مثبت و رو به رشدی را در پیش گرفته بود در روزجاری افت 45 واحدی را به خود دید تا به استراحت خود در ارتفاع 64 هزار و 812 واحد ادامه دهد.
بیشترین تاثیر مثبت در روند حرکتی نماگر بازار سهام نیز در روزجاری به نام وبملت، وپارس و مبین شد و نمادهای معاملاتی شبندر، شخارک و رمپنا هم بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند.
بیشترین افزایش قیمت هم به نام نمادهای معاملاتی دکیمی، حفاری و شفارا و بیشترین کاهش قیمت از آن نمادهای سهرمز، لخزر و بکاب شد و نماهای معاملاتی وبملت، وبصادر، شبندر، خپارس، شپنا، خودرو و تاپیکو هم پربیننده ترین نمادهای امروز بازار بودند.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) نیز در روزجاری 18 واحد، کل(هموزن) 7 واحد، قیمت(هموزن) 6 واحد، آزادشناور 56 واحد و بازار اول 69 واحد افت کردند و در مقابل شاخص بازار دوم 137 واحد افزایش را به خود دید.

توقف نماد معاملاتی شرکت های آلومینیوم ایران، سرمایه گذاری مسکن شمال شرق و گشایش نماد معاملاتی شرکتهای نیرو ترانس، آلومراد، شهد ایران، معدنی دماوند، کابل البرز، حق تقدم خرید سهام شرکت پالایش نفت تهران و حق تقدم شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات هم از دیگر رویدادهای امروز بازار سهام بود.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها