Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

شاخص بورس ۵۱۰ واحد ریخت

یکشنبه، 07 تیر 1394 | Article Rating
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه بیشترین افت شاخص بورس در 20 روز گذشته رقم خورد و نماگر بازار سهام با افت 510 واحدی در ارتفاع 64 هزار و 301 واحد قرار گرفت.
بیشترین تاثیر منفی بر دماسنج بازار سهام را نیز نمادهای معاملاتی شبندر، وبملت و وبصادر داشتند و نمادهای معاملاتی وپارس، ثاژن و ونوین با رشد خود مانع ریزش بیشتر شاخص بورس شدند.
همچنین بیشترین افزایش قیمت در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی حفارس، سدور و ثاژن و بیشترین افت هم از آن کفپارس، خشرق و لابسا شد و نمادهای معاملاتی وبملت، وبصادر، شبندر، شپنا، خپارس، خودرو و تاپیکو پربیننده ترین نمادهای بازار بودند.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، تعداد 372 میلیون سهم و حق تقدم نیز به ارزش 80 میلیارد تومان نیز امروز در 35 هزار نوبت دست به دست شد و شاخص های اصلی بازار هم روز منفی را سپری کردند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 211 واحد، کل(هموزن) 69 واحد، قیمت(هموزن) 60 واحد، آزادشناور 708 واحد، بازار اول 408 واحد و بازار دوم 805 واحد کاهش را به خود دیدند.

در بازارهای فرابورس ایران نیز تعداد 63 میلیون ورقه به ارزش 72 میلیارد تومان در 14 هزار نوبت دست به دست شد و آیفکس با افت 10 واحدی در کانال 724 واحد متوقف شد.
توقف نمادهای معاملاتی شرکتهای گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، سایپا دیزل، سرمایه گذاری مسکن شمالغرب، اوراق اجاره شرکت واسط مالی فروردین یکم و بازگشایی نماد معاملاتی شرکتهای محور سازان ایران خودرو و فولاد هرمزگان جنوب هم از جمله رفت و آمدهای امروز بازار سرمایه بود.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها