Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 قیمت بالای فروش اهن اسفنجی
 

قیمت بالای فروش اهن اسفنجی

ﺳﻪشنبه، 09 تیر 1394 | Article Rating
نماینده مجتمع فولاد ویان از قیمت بالای فروش تولیدکنندگان آهن اسفنجی انتقاد کرد.

مسعود محمد در نشست خبری انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به سفر اخیر خود به نمایشگاه متک در آلمان اظهار کرد: در این نمایشگاه مشخص شد که فولادسازان اروپایی و آمریکایی هم تحت فشار زیادی قرار دارند و از سوی دیگر حضور شرکتهای فولادی چینی در این نمایشگاه بسیار چشمگیر بود و حتی یک سالن را تقریبا در اختیار داشتند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود وضعیت فعلی بازار فولاد دستکم تا پایان 2016 ادامه یابد، خاطرنشان کرد: در دنیا قیمت فولاد به کف رسیده و در ایران این قیمت به زیر کف رسیده و بعضا دیگر سودی برای فولادسازان باقی نمی ماند.

محمد با بیان اینکه تنها با اعمال تعرفه روی واردات فولاد می توان جلوی تعطیلی صنعت فولاد کشور را گرفت، اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر تولیدکنندگان آهن اسفنجی قیمت های بالایی برای فروش دارند و اخیرا هم اعلام ضرر کردند اما باید بگویم که سود آنها کاهش یافته نه اینکه ضرر کرده باشند.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، نماینده مجتمع فولاد ویان گفت: باید تعادل قیمتی در زنجیره تولید فولاد از سنگ آهن تا محصول نهایی و نورد ایجاد شود و به نحوی این تعادل قیمتی از سوی وزارت صنعت اجبار شود. به هر حال باید یکدیگر را تحمل کنیم تا از این شرایط سخت عبور کنیم.

او همچنین با اشاره به واردات فولادهای کم کیفیت و بی کیفیت به کشور عنوان کرد: هزینه برای تولید شمش برای آهن اسفنجی مشخص شده که درصد آن مشخص است اما متاسفانه تولیدکنندگان آهن اسفنجی در حال حاضر با قیمت های بالایی محصول خود را می فروشند.

تصاویر
  •  قیمت بالای فروش اهن اسفنجی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

ﺳﻪشنبه, 09 تیر,1394

مرتب

متاسفانه برخی تولید کنندگان فولاد افت سود فروش فولاد خود را را می خواهند با فروش گرانتر اسفنجی جبران کنند

چهارشنبه, 22 دی,1395

فروش سود پرک

البته الان قیمت کمکی بهبود یافته باید بازار به تعادل برسد.

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها