Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
ایران سومین وارد کننده سنگ آهن هند
 

ایران سومین وارد کننده سنگ آهن هند

ﺳﻪشنبه، 09 تیر 1394 | Article Rating

صادرات سنگ آهن هند به ایران در سه ماهه نخست ۲۰۱۵ به ۱۹۸ هزار و ۱۵۹ تن رسید و ایران سومین واردکننده سنگ آهن از این کشور شناخته شد.

بر اساس جدیدترین آمارهای تجاری منتشر شده از سوی وزارت بازرگانی هند، صادرات سنگ آهن این کشور در طول ماه مارس امسال به میزان قابل توجهی کاهش یافت. قیمت سنگ آهن صادراتی نیز نسبت به مارس سال گذشته کاهش داشت.

صادرات سنگ آهن هند در طول مارس ٢٠١٥، به ٨٠٤ هزار و ٢٣٣ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ٥٦,٧ درصد کاهش داشت. هند در مارس سال گذشته ١,٨٥٧ میلیون تن سنگ آهن صادر کرد. همچنین قیمت سنگ آهن صادراتی هند در مارس امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ٢٥,٨ درصد کاهش یافت. قیمت متوسط سنگ آهن صادراتی هند در مارس ٢٠١٥، ٧١.٤ دلار در هر تن بود، در حالی که این رقم در مارس سال گذشته ٩٦.٢٠ دلار در هر تن بود. صادرات سنگ آهن در طول این ماه به ٢٧.٢٢ میلیون دلار رسید.

بیشترین صادرات سنگ آهن هند به ژاپن صورت گرفت. ژاپن مجموعا ٢٨٩,٨١٣ تن سنگ آهن از هند وارد کرد. دومین وارد کننده بزرگ سنگ آهن هند چین بود که ٢٨٧ هزار و ٢٣٨ تن واردات داشت. ایران نیز با واردات ١٩٨ هزار و ١٥٩ تن، سومین مشتری بزرگ سنگ آهن هند بود.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم از متال بولتن، مجموع صادرات سنگ آهن هند در طی ٣ ماهه ژانویه تا مارس ٢٠١٥، به ١,٦٧٢ میلیون تن رسید. مهمترین وارد کننده سنگ آهن هند در این بازه زمانی چین بود. مجموع واردات چین در این دوره سه ماهه به ٧١٨ هزار و ٥٥٨ تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ٨٠ درصد کاهش داشت. دیگر وارد کنندگان مهم سنگ آهن هند، ژاپن (٥٧٦ هزار و ٧١٢ تن) و ایران (١٩٨ هزار و ١٥٩ تن) بودند.
قیمت صادراتی سنگ آهن هند در این دوره به طور متوسط ٦٣ دلار در هر تن بود.


تصاویر
  • ایران سومین وارد کننده سنگ آهن هند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها