Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
نشست مشترک هیات تفحص از صنعت فولاد با نعمت‌زاده
 

نشست مشترک هیات تفحص از صنعت فولاد با نعمت‌زاده

چهارشنبه، 10 تیر 1394 | Article Rating
سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در یکی از جلسات هفته آینده این هیئت خبر داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور با اشاره به دستورکار جلسه این هیئت در هفته آینده، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است هفته آینده نشست مشترکی با نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت داشته باشیم.

وی افزود: قرار است در نشست هفته آینده این هیئت که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود، موارد مطرح شده در تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور مورد بررسی قرار گرفته و آقای نعمت‌زاده توضیحاتی را در این باره به اعضای هیئت تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور ارائه کند.

سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور همچنین، تأکید کرد: قرار است نشست‌های مشترک اعضای این هیئت با وزیر صنعت و مدیران و معاونان مربوطه در حوزه صنعت فولاد کشور تداوم یابد تا در نهایت به جمع‌بندی نهایی پیرامون تحقیق و تفحص از صنعت فولاد برسیم.

نادر قاضی‌پور رئیس، هادی قوامی نایب رئیس اول، سیدهادی حسینی نایب رئیس دوم و رمضانعلی سبحانی‌فر اعضای هیئت‌رئیسه تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور هستند.


خبرگزاری تسنیم

تصاویر
  • نشست مشترک هیات تفحص از صنعت فولاد با نعمت‌زاده
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها