Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
قیمت میلگرد روسیه افزایش یافت
 

قیمت میلگرد روسیه افزایش یافت

پنجشنبه، 25 تیر 1394 | Article Rating

به دنبال افزایش تقاضای فصلی، تولیدکنندگان میلگرد روسیه برای دومین ماه متوالی قیمت ها را افزایش دادند. آن ها سعی دارند همچون ماه ژوئن قیمت ها را بالا نگه دارند. برآوردها حاکی از آن است که میزان مصرف میلگرد روسیه در ماه ژوئن به ٦٩٠ هزار تن رسیده است. این میزان در ماه جولای به بالای ٧٠٠ هزار تن خواهد رسید و در آگوست ثابت خواهد ماند. انتظار می رود که در ماه های سپتامبر تا نوامبر بازار با رکود مواجه شود.

از نیمه ماه ژوئن بانک مرکزی روسیه نرخ بحره را از ١٢,٥ درصد به ١١.٥ درصد کاهش دهد و امید به بهبود اوضاع در پاییز بیشتر شد. کاهش نرخ بحره و در نتیجه وام های ارزان تر سرمایه گذاران را در فصل پاییز به بازار ساخت و ساز باز می گرداند از این رو شاید بازار میلگرد به تدریج بهبود یابد.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایفنا، قیمت میلگرد تولید ماه جولای به ٤٤٨ تا ٤٥٥ دلار هر تن رسیده است. بدون ١٨ درصد مالیات بر ارزش افزوده قیمت ٣٨٠ تا ٣٨٦ دلار  هر تن می باشد که ١٢ دلار نسبت به ماه قبل افزایش داشته است.

حتی با این افزایش، قیمت داخلی میلگرد روسیه ١٠ الی ١٥ دلار تن پایین تر از قیمت صادراتی میلگرد سی آی اس است. قیمت صادراتی بین ٣٩٠ تا ٤٠٠ دلار هر تن فوب دریای سیاه می باشد.

تصاویر
  • قیمت میلگرد روسیه افزایش یافت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها