Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد تاپایان هفته
 

پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد تاپایان هفته

دوشنبه، 29 تیر 1394 | Article Rating

رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد از واریز حقوق خردادماه بازنشستگان فولاد تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: تلاش بر این است که طی چند ماه آینده تأخیر در واریز بازنشستگان فولاد پایان پذیرد.

محمد علی احمدزاده اصل درباره علت تأخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد، گفت: تا کنون نیمی از بازنشستگان حقوق خود را دریافت کرده اند و ما بقی تا پایان هفته می‌توانند حقوق‌هایشان را برداشت کنند.

 وی در پاسخ به اینکه واریز حقوق بر اساس حروف الفباست؟ گفت: بر اساس منطقه، حقوق‌ها در حال واریز است. امیدواریم دولت حمایت های لازم را انجام دهد و تأخیرها پایان پذیرد.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، ماه گذشته تغییراتی در تیم مدیریتی صندوق بازنشستگی فولاد بوجود آمد  و پس از این تغییرات پرداختی‌های صندوق با تأخیر مواجه شد و همین مسئله مشکل زیادی را برای بسیاری از بازنشستگان این شرکت اضافه کرد. با وجود اینکه در سال گذشته چندین بار ربیعی بابت عدم پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان فولاد مورد تذکر مجلس قرار گرفت، اما به روز بودن حقوق این قشر زحمتکش تنها 2ماه در سال 94 دوام آورد و تأخیر در پرداخت‌ها مجدد کلید خورد.امید می رود با برنامه های مدیریت جدید این مشکل از هزاران کارگر بازنشسته برطرف شود.


تصاویر
  • پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد تاپایان هفته
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها