Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تحقق 4 درصدی برنامه سودآوری فولاد امیرکبیر کاشان
 

تحقق 4 درصدی برنامه سودآوری فولاد امیرکبیر کاشان

ﺳﻪشنبه، 30 تیر 1394 | Article Rating
شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در سه ماهه نخست سال جاری با افت تولید مواجه شد.


براساس تازه ترین آمار و اطلاعات منتشر شده در سه ماهه نخست امسال شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با افت 8.48 درصدی معادل 35 هزار و 243 تن محصول نورد سرد و با کاهش 12.28 درصدی برابر با 29 هزار و 440 تن محصول گالوانیزه تولید کرد. این شرکت همچنین در بخش خدمات نورد سرد 667 تن تولید داشت اما در بخش خدمات گالوانیزه تولیدی را به ثبت نرساند.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان همچنین از کاهش نرخ فروش محصولات خود به علت نوسانات رخ داده در بازار و همچنین افزایش هزینه های مالی این شرکت به علت عدم تامین نقدینگی لازم ناشی از وضعیت فروش خبر داده است.

همچنین براساس اطلاعات و صورت‌های مالی حسابرسی نشده، ارزش فروش محصولات این شرکت نیز در سه ماهه نخست سال جاری با افت 7 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل به بیش از 73.5 میلیارد تومان رسید. این در حالی است که سود خالص پس از کسر مالیات این شرکت در همین مدت به 2.8 میلیارد تومان رسید که نشان دهنده تحقق تنها 4 درصد از برنامه سودآوری فولاد امیرکبیر کاشان برای سال جاری است.

شرکت فولاد مبارکه بیش از 52 درصد از سهام شرکت فولاد امیرکبیر کاشان را در اختیار دارد.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، در سایت رسمی شرکت فولاد امبیرکبیر کاشان، این شرکت اینطور معرفی شده است: شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تحت نام شركت صنايع گالوانيزه فجر سپاهان در اسفند ماه 1374 با هدف توليد ورق گالوانيزه به روش غوطه‌وري گرم مداوم، تاسيس و در سال 1379 به بهره‌برداري رسيد. این شرکت در زميني به مساحت 72 هكتار در 14 كيلومتري شرق شهرستان كاشان واقع شده است. محصولات شرکت فولاد امیرکبیر كاشان در حال حاضر، ورق گالوانيزه با كيفيت تجاری و كششي، ورق فولادی نورد سرد شده با کیفیت سخت و ورق نورد سرد و آنیل شده با كيفيت تجاری و كششي عمیق است. ظرفيت كلي توليد محصولات فولادي در اين شرکت در حال حاضر 540 هزار تن در سال بوده كه شامل 140 هزار تن كلاف،ورق گالوانيزه، مقاطع سینوسی و ذوزنقه، 250 هزار تن ورق نورد سرد شده و 150 هزار تن ورق آنيل روغني است.

تصاویر
  • تحقق 4 درصدی برنامه سودآوری فولاد امیرکبیر کاشان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها