Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

شاخص بورس ۵۸ واحد افت کرد

یکشنبه، 04 مرداد 1394 | Article Rating

افت پیاپی شاخص بورس و قیمت سهام گویا تمامی ندارد؛ چرا که در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس و قیمت سهام برای ششمین روز پیاپی منفی بودند؛ به طوری که با دادوستد 489 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 85 میلیارد تومان در 38 هزار نوبت نماگر بازار سهام با افت 58 واحدی به ارتفاع 66 هزار و 977 واحد سقوط کرد.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، بیشترین تاثیر منفی را هم نمادهای معاملای ونوین، وبصادر و وغدیر و بیشترین اثر مثبت را نمادهای معاملاتی مبین، رمپنا و خبهمن بر روند حرکتی دماسنج بازار سهام داشتند؛ بعلاوه این که نمادهی معاملاتی کپشیر، شپلی و شمواد هم امروز بیشترین افزایش و تمحرکه، کبافق و وتوکا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز امروز مانند روزهای گذشته منفی بودند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 23 واحد، کل(هموزن) 10 واحد، قیمت(هموزن) 9 واحد، آزادشناور 19 واحد و شاخص بازار اول 56 واحد و بازار دوم 35 واحد افت کردند.

در بازاهای فرابورس ایران نیز جابجایی 85 میلیون ورقه به ارزش 127 میلیارد تومان در 11 هزار نوبت امروز درحالی رقم خورد که آیفکس با افت 4.5 واحدی در کانال 787 واحد متوقف شد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها