Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
صادرات شرکت فولاد آلیاژی ایران رشد 9 درصدی داشت
 

صادرات شرکت فولاد آلیاژی ایران رشد 9 درصدی داشت

یکشنبه، 11 مرداد 1394 | Article Rating
طی چهار ماه اول سال 94 بیش از 6150 تن از محصولات این شركت به ارزش بالغ بر سه میلیون و یكصد هزار دلار به خارج از كشور صادر شده كه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (5638 تن) بیش از 9 درصد رشد داشته است.

فولادهای صادراتی در قالب گروه‌هایی نظیر عملیات حرارتی‌پذیر، سخت‌شونده، زنگ‌نزن، كربنی، ابزار سردكار، عملیات حرارتی‌پذیر مهندسی و صنعتی بوده كه عمدتا به كشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، پرتغال، چك، هلند، كره جنوبی و افغانستان صادر شده است.

از مهم‌ترین‌ دستاوردهای دیگر این دوره، صادرات محصولات پر آلیاژ زنگ نزن به كشور پرتغال و نیز صادرات فولادهای ابزاری سردكار به كشور چك است كه به‌دلیل آنكه اروپا خود مهد تولید فولادهای مخصوص و پرآلیاژ است، در نوع خود بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش استیل ایران به نقل از دنیای اقتصاد، همچنین شرکت فولاد آلیاژی ایران موفق به دریافت تقدیرنامه و تندیس واحد صنعتی نمونه ملی در‌ بیست‌و‌ششمین جشنواره ملی امتنان از تلاشگران و واحدهای نمونه توسط وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در اردیبهشت 94 شد و طراحی دو گرید جدید فولادی با نام‌های فولاد 1255D و فولاد 1242D را صورت داده است. این محصولات از فولادهای پر‌كربن از خانواده فولادهای فنر هستند و طراحی این گریدها براساس استاندارد EN10016-4 (اروپایی) انجام شده است.




تصاویر
  • صادرات شرکت فولاد آلیاژی ایران رشد 9 درصدی داشت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها