Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
حقوق معوقه 2 ماهه بازنشستگان فولاد
 

حقوق معوقه 2 ماهه بازنشستگان فولاد

ﺳﻪشنبه، 27 مرداد 1394 | Article Rating
در حالی مشکل پرداخت نشدن حقوق بازنشستگان فولاد همچنان ادامه دارد که به گفته یکی از مدیران بازنشسته صنعت فولاد کشور معوقه بازنشستگان فولاد بعضا به دو ماه هم می‌رسد


معضل عقب افتادن پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد طی چند سال اخیر به حدی بزرگ شده که منجر به برگزاری تجمعات زیادی از سوی این افراد شده است. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با وجود وعده‌های زیادی که داده است، تاکنون موفق نشده این مشکل را به صورت ریشه‌ای و یک بار برای همیشه برطرف کند.

در همین حال یک مدیر بازنشسته صنعت فولاد کشور با اشاره به اینکه هنوز حقوق ماه‌های خرداد و تیر خود را دریافت نکرده است، افزود: قرار بود دولت در بودجه هزار میلیارد تومان به صندوق بازنشستگی صنعت فولاد اختصاص دهد که ماهانه حدود 80 میلیارد تومان می‌شود که آنطور که ما شنیدیم این مبلغ اختصاص نیافته است و به همین دلیل صندوق در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد دچار مشکل شده است.

وی افزود: حل مشکل پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد نیاز به انجام کارهای اساسی دارد. بعضا حقوق تعدادی از بازنشستگان فولاد که بین یک تا دو میلیون تومان است پرداخت شده و سپس گفته می‌شود که حقوق بازنشستگان فولاد پرداخت شده است در حالی که بازنشستگان فولاد حقوق‌های بالاتر از این میزان نیز دریافتی دارند.


او با بیان اینکه اعتراضات بازنشستگان فولاد در زمینه عقب افتادن حقوقشان کاملا بجا است، اظهار کرد: البته باید بگویم این وضعیت در سایر بخش‌های کشور نیز وجود دارد. به عنوان مثال کارگران معادن زغال سنگ نیز در برخی نقاط چندین ماه حقوق معوقه دارند که شاید بعضا شرایط کاری آنها از شرایط کار در صنعت فولاد هم سخت‌تر باشد.

منبع:ماین نیوز

تصاویر
  • حقوق معوقه 2 ماهه بازنشستگان فولاد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها