Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

قیمت نفت باز هم کاهش یافت

چهارشنبه، 28 مرداد 1394 | Article Rating
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه هم در بازارهای آسیایی سقوط داشت. کاهش ارزش بازار سهام در چین در کنار ادامه نگرانی‌ها در مورد شرایط اضافه عرضه از دلایل سقوط قیمت نفت بوده است.

در جریان آخرین معاملات انجام شده قیمت نفت خام آمریکا 23 سنت کاهش داشت و به سطح 42.39 دلار در هر بشکه رسید. در شرایط مشابه قیمت نفت خام برنت دریای شمال نیز با کاهش 5 سنتی 48.76 دلار در هر بشکه به فروش رفت.

به گزارش استیل ایران به نقل از اقتصادنیوز به نقل از مارکت‌واچ، به‌رغم تلاش‌های انجام شده، بازار سهام چین برای دومین روز متوالی، امروز چهارشنبه نیز کاهش داشت. در همین حال دست‌اندر‌کاران بازار به دقت درحال پیگیری اخبار مربوط به نشست کمیته عملیات بازار آزاد بانک مرکزی آمریکا هستند تا از رویکرد فدرال رزرو درباره نحوه و زمان افزایش نرخ بهره مطلع شوند. 


در آخرین ساعات دیروز سه‌شنبه انستیتو نفت آمریکا در گزارشی پیش‌بینی کرد، کاهش سطح ذخایر نفت آمریکا در هفته‌ای که گذشته 2.3 میلیون بشکه کاهش خواهد داشت که بیشتر از انتظارها بوده است. برای مشخص شدن آمارهای دقیق‌تر باید منتظر انتشار گزارش وزارات انرژی آمریکا باشیم که معمولا اواخر روز چهارشنبه منتشر می‌شود.

تیم اوانز کارشناس سیتی فیوچرز می‌گوید، ذخایر آمار نفت خام آمریکا در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش داشته است از این رو به نظر نمی‌رسد تغییرات ‌اندکی درمیزان این ذخایر تاثیر زیادی بر قیمت نفت داشته باشد.


ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها