Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کاهش 6.5 درصدی تولید فولاد خام چین در ماه جولای
 

کاهش 6.5 درصدی تولید فولاد خام چین در ماه جولای

پنجشنبه، 29 مرداد 1394 | Article Rating

به نقل از مجله متال بولتن کاهش قیمت ها و زیان های هنگفت منجر به کاهش تولید کارخانه ها شد و در نتیجه تولید فولاد خام در ماه جولای کاهش قابل توجهی داشت.

بر اساس گزارشی که توسط سازمان ملی آمار چین منتشر شد ادر این کشور میانگین تولید روزانه فولاد خام در جولای 2.12 میلیون تن بود که نسبت به سال گذشته 8 درصد کاهش یافته است  و همچنین دز ماه گذشته 65.84 میلیون تن فولاد خام تولید کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.6 درصد کاهش یافته است.

سقوط قیمت ها در جولای منجر به کاهش تولید کارخانه ها شد به عنوان مثال قیمت میانگین کلاف نورد گرم شرق چین در ماه گذشته 2.012 یوان در هر تن بوده است که 41 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و 14 درصد نسبت به ماه گذشته کاهش یافته است.

همچنین بنا بر گزارشی که پیش از این از سوی سازمان آهن و فولاد چین منتشر شده بود به دلیل زیان های جدی بسیاری ازکارخانه های ذوب، از اواخر ماه ژوئن تولید فولادسازان اصلی این کشور کاهش یافته است و انتظار می رود که کاهش تولید فولاد خام چین در ماه آگوست نیز ادامه یابد.

بر اساس گزارش سازمان ملی آمارچین در هفت ماهه نخست امسال این کشور 476 میلیون تن فولاد خام تولید کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.8 درصد کاهش یافته است.


تصاویر
  • کاهش 6.5 درصدی تولید فولاد خام چین در ماه جولای
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها