Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

بهای نفت ۳۰ سنت افزایش یافت

چهارشنبه، 04 شهریور 1394 | Article Rating
قیمت نفت در بازارهای جهانی اندکی افزایش یافت و بشکه‌ای 43.51 دلار معامله شد که همچنان نزدیک به کمترین رقم 6 سال و نیم اخیر است و فزونی عرضه در بازار مانع از افزایش بیشتر می‌شود.

قیمت نفت اگرچه در معاملات امروز نیز افزایش یافت اما حتی پس از اقدام بانک مرکزی چین برای حمایت از اقتصاد متزلزلش همچنان از کمترین رقم 6 سال و نیم اخیر فاصله نگرفته است.

به گزارش استیل ایران به نقل از فارس از رویترز، این درحالی است که نگرانی‌ها در مورد عرضه بیش از حد نفت در بازار همچنان وجود دارد و مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها می‌شود.


هر بشکه نفت برنت دریای شمال 30 سنت افزایش یافت و بشکه‌ای 43.51 دلار فروخته شد. نفت خام آمریکا نیز با افزایش 31 سنتی، بشکه‌ای 39.62 دلار معامله شد.

بانک ای‌ان زد اعلام کرد: کاهش نرخ بهره چین بازار کالاهای اساسی را آرام کرد اما این بازارها همچنان هوشیار هستند و افزایش‌ها محدود خواهد بود.

دانیل انگ تحلیلگر بازار در این‌باره گفت: «کاهش نرخ بهره چین مانع از کاهش بیشتر قیمت نفت و ثبت یک قیمت پایین جدید شد، با این حال، روز بعد چالش جدید بروز خواهد کرد. ما امروز به علت کاهش فعالیت‌ پالایشگاه‌ها، شاهد خواهیم بود که ذخایر نفت آمریکا قیمت‌ها را پایین خواهد کشید.»

بر اساس آمارهای موسسه آمریکن پترولیوم، ذخایر نفت آمریکا هفته گذشته 7.3 میلیون بشکه کاهش یافت و به 449.3 میلیون بشکه رسید.


ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها