Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

رشد آرام شاخص بورس در ارتفاع ۶۴ هزار واحد

دوشنبه، 16 شهریور 1394 | Article Rating
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس با رشد 11 واحدی به حرکت خود در ارتفاع 64 هزار و 518 واحد ادامه داد تا نشان دهد این ارتفاع می تواند کف حمایتی محکمی برای دماسنج بازار باشد.
امروز همچنین تعداد 463 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 91 میلیارد تومان در 28 هزار نوبت معامله شد و نمادهای معاملاتی شیراز، شیران و همراه بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فارس، فملی و سفارس بیشترین اثر منفی را بر نماگر بازار سهام داشتند.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم امروز مانند روزهای گذشته روز متعادلی را سپری کردند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 4 واحد، کل(هموزن) 3 واحد، قیمت(هموزن) 3 واحد و بازار دوم 98 واحد رشد و شاخص های آزادشناور 16 واحد و بازار اول 4 واحد افت کردند.

در بازارهای فرابورس ایران نیز با جابجایی 283 میلیون ورقه به ارزش 66 میلیارد تومان در 10 هزار نوبت آیفکس 7.9 واحد افت را به ثبت رساند و در ارتفاع 723 واحد متوقف شد و 5 درصد از سهام شرکت مواد ویژه لیا شامل 12 میلیون و 123 هزار سهم نیز در حالی امروز با نماد "شلیا" برای اولین بار پس از پذیرش روی میز فروش بازار دوم فرابورس ایران رفت که هر سهم این شرکت 1360 ریال کشف قیمت شد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها