Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

تزریق نقدینگی به واحدهای تولیدی تا 2 ماه دیگر

پنجشنبه، 19 شهریور 1394 | Article Rating

ئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران با تاکید بر اینکه بنگاه‌های کوچک و متوسط باید فعال شوند، گفت: در دو ماه آینده روشی را برای تزریق نقدینگی به واحدهای تولیدی به کار خواهیم برد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در مازندران، محسن جلال‌پور در نشست مشترک استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌ها و فعالان اقتصادی مازندران اظهار کرد: دچار شرایط پیچیده‌ای هستیم اما امروز یک امیدواری وجود دارد و آن این است که با توجه به شرایطی که در منظقه به وجود آمده فرصت برگشت به واگذاری واحدهای اقتصادی به مردم را نباید از دست بدهیم.

وی افزود: در این دوران به جای توسعه بخش خصوصی به توسعه بدنه دولت پرداختیم در حالی که بسیاری از کشورها با یک سوم نیروی انسانی کشور خودشان را اداره می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه دولت‌ها باید اقتصاد را به بخش خصوصی واگذار کنند، تصریح کرد: آنچه امروز به آن رسیدیم یک بدهی سنگین بر گردن دولت یازدهم در برخی پروژه‌های نیمه‌کاره است.

وی با اعلام اینکه مسیری که برای اقتصاد ایران طی شده غلط بوده است، افزود: امروز نظام و حاکمیت به این نتیجه رسیده که مسیر اتکا به نفت شکننده است و امروز اگر نفت را با 100 دلار هم بفروشیم کفاف حقوق بازنشستگان را نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا، ربیع فلاح - استاندار مازندران - نیز گفت: امروز در شرایط معلومی زندگی می‌کنیم و اگر شرایط کشور را با گذشته مقایسه کنید متوجه می‌شوید که شرایط بهتر شده است.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی در مازندران بیان کرد: هیچ مسئول اجرایی حق قطع برق هیچ شرکت و واحد صنعتی فعال را ندارد و اگر واحدی فعال در بیمه، برق، آب و گاز مشکل دارد در اولین فرصت برطرف خواهیم کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه بانک‌ها بیش از 100 میلیارد تومان از واحدهای تولیدی مازندران طلبکار هستند، تصریح کرد: امروز همه مسئول هستیم و باید همگام باهم برای رفع مشکلات بسیج شویم.

وی ادامه داد: اکنون کشتی‌های صادراتی آماده به کار هستند و صادرکنندگان و شرکت‌هایی که می‌خواهند به صادرات بیندیشند باید پیگیری مجددانه داشته باشند.

فلاح اظهار کرد: در همه زمینه‌هایی که مازندران استعداد دارد اگر تلاش شود و به بالفعل تبدیل شود اقتصاد مازندران متحول می‌شود.

وی افزود: امروز در استان مازندران متحد هستیم، هیچ مشکل سیاسی و امنیتی در مازندران وجود ندارد و اگر همه داشته‌هایمان را برای حل مشکلات بکار ببندیم موفق خواهیم بود.

استاندار مازندران گفت: درهای استانداری برای فعالان اقتصادی باز است و هر مشکلی باشد برای حل آن اقدام خواهیم کرد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها