Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
عدم پرداخت معوقات از سوی فولادی ها
 

عدم پرداخت معوقات از سوی فولادی ها

شنبه، 21 شهریور 1394 | Article Rating

محمد نوریان با اشاره به میزان تولید سالانه کنسانتره ، دانه بندی و گندله چادرملو، گفت: 10 تا 10.5 میلیون تن کنسانتره 1 تا 1.5 میلیون تن دانه بندی و 3.5 میلیون تن گندله برنامه تولید سالانه چادرملو است که در حال حاضر از برنامه تولید عقب نیستیم.

مدیر عامل معدن چادرملو ادامه داد: مهمترین چالش چادرملو در حال حاضرعدم پرداخت معوقات هزارو 200 میلیارد تومانی فولادی هاست که از سالهای گذشته باقی مانده است.

وی در مورد بخش توسعه ای معدن چادرملو افزود: بخش تست سرد فولاد چادرملو تا 4 ماه آینده به بهره برداری می رسد و پس از آن تست گرم راه اندازی خواهد شد.

به گزارش استیل ایران به نقل از دنیای معدن، نوریان تصریح کرد: پروژه فولادسازی با تولید سالیانه 1 میلیون تن فولاد از سال 89 آغاز شده و رو به اتمام است همچنین پروژه احیای مستقیم با ظرفیت تولید سالیانه 1.55 میلیون تن آهن اسفنجی از اواخر 91 آغاز شده و تا پایان سال 95 راه اندازی خواهد شد .

تصاویر
  • عدم پرداخت معوقات از سوی فولادی ها
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

یکشنبه, 22 شهریور,1394

محمدحسین تاج فر

باسلام باتوجه به سرمایه گذاری سنگین دراین رشته ونیاز به تقویت سرمایه درگردش برای کسب بازارهای صادراتی وداخلی وعدم اجرائی صیحیح قوانین مشارکتی بانکی ویکطرفه بودن قرارداد های بانکی وباتوجه به بحرانهای اقتصادی که دراثر تحریم های خارجی وبیش ازان تحریم داخلی موسسات اقتصاد برعلیه تولید کنندگان که مشکلات مضاعفی را بردوش علی الخصوص تولیدکنندگان فولادگذشته است درنتیجه واردات بی رویه وهمچنین استمهالهای غیراصولی بدون درنظر گرفتن طرف مقابل باعث گردید که دراین رکوردتورمی کمر این بخش تولید بیشتراز هر بخش دچارشکست شود
محمدحسین تاج فر-شرکت صنعت ذوب اهن ارومیه

یکشنبه, 22 شهریور,1394

کاربر ناشناس

به نظر میرسه در این شرایط رکودی و وضعیت بحرانی فولاد سازها، شرکت های معدنی که با هزینه های دولتی تاسیس شده اند حاضر نیستند کمی از سود خود کم کنند تا بقیه هم ادامه حیات بدهند.

یکشنبه, 22 شهریور,1394

کاربر ناشناس

اینا که امسال هزار تا ارفاق بهشون شده بازم مشکل دارن؟ بخشش بهره مالکانه، حذف عوارض صادراتی و ...

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها