Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
فولاد ایران پتانسیل بالایی دارد
 

فولاد ایران پتانسیل بالایی دارد

یکشنبه، 22 شهریور 1394 | Article Rating

مهندس محسنی معاون بازار یابی و فروش  شرکت ذوب اهن اصفهان از سخنرانان اصلی کنفرانس صادرات فولاد ایران و ترکیه بود که با حضور سخنرانانی از کشورهای اتریش، ایتالیا، روسیه ، اکراین ، ترکیه و جمهوری اسلامی ایران در تاریخ چهارم سپتامبر 2015 در ورلد الیت هتل استانبول برگزار گردید  .

مهندس محسنی علاوه بر معرفی شرکت و شرایط تولید و طرح های زیست محیطی و هنچنین طرح های توسعه از جمله ریل به ساختار فولاد ایران و تنوع تولید فولاد اشاره نمود و آمارهای واردات و صادرات فولاد کشور در ده سال گذشته را مورد بررسی قرار داد و تهدیدات و نقاط قوت پیش روی صنعت فولاد در ایران و جهان را برشمرد و راه کارهای در این خصوص ارائه نمود.

معاون بازاریابی و فروش در باره شرایط فولاد ایران در پساتحریم ضمن اشاره به این موضوع که برداشته شدن تحریم ها، هزینه های اضافی نقل و انتقال ارز و همینطور مشکلات حمل و نقل بین المللی شرکت های فولادساز ایرانی را مرتفع می سازد  ، از ورود فولاد ایرانی با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی به بازارهای منطقه خبر داد .


به گزارش استیل ایران به نقل از دنیای معدن، معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن با اشاره به پتانسیل های بالای فولاد ایران از جمله انرژی، مواد اولیه ، نیروی کار و دانش مهندسی و همچنین برداشته شدن قریب الوقوع تحریم ها ، خواستار همکاری شرکت های ایرانی و ترکیه ای در زمینه ورود به بازارهای بین المللی شد و صادرات شمش ایران به ترکیه را به عنوان یکی از موارد همکاری مطرح نمود . شایان ذکر است در شش ماه ابتدای 2015 تنها چین بیش از یک میلیون تن شمش فولادی به ترکیه صادر نموده است. لازم به توضیح است متال اکسپرت برگزار کننده این همایش ضمن ارسالی ایمیلی از سخنران تاثیرگذار و مطالب ارائه شده توسط ایشان قدردانی ویژه ای نمود. در حاشیه این کنفرانس تیم ذوب آهن اصفهان از توانمندیهای یکی از تامین کنندگان قطعات و خدمات مهندسی در نزدیکی استانبول بازدید و شرایط همکاری های آتی را مورد بررسی قرار داد.

تصاویر
  • فولاد ایران پتانسیل بالایی دارد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها