Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

جزئیات اعتبار امور اقتصادی در بودجه ۹۵

دوشنبه، 23 شهریور 1394 | Article Rating

براساس بخشنامه بودجه ۹۵ کل کشور اعتبارات هزینه‌ای و دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی بر حسب ۴ فصل اصلی تشریح شد.

به گزارش استیل ایران به نقل از فارس، براساس بخشنامه بودجه سال 95 کل کشور سقف اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی سرمایه‌ای دستگاه اجرایی از محل درآمد عمومی بر حسب امور و فصل مختلف مشخص شد.

بر این اساس جمع کل اعتبارات هزینه‌ای بیش از 148هزار میلیارد تومان برآورد شده است که مربوط به امور عمومی، امور دفاعی و امنیتی، امور اجتماعی و فرهنگی، امور اقتصادی است. همچنین سقف اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای 22 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

طبق بخشنامه‌ بودجه ، امور اقتصادی شامل 9 فصل کشاورزی و منابع طبیعی، آب، صنعت و معدن، محیط زیست، بازرگانی و تعاون، انرژی، حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسکن عمران و شهری، روستایی و عشایری بالغ بر 15 هزار و 492 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و 1926 میلیارد تومان اعتبارات هزینه این بخش برآورد شده است.

همچنین در بخش امور اجتماعی و فرهنگی 3 هزار و 907 میلیارد تومان، امور دفاعی و امنیتی 1109 میلیارد تومان و امور عمومی 1491 میلیارد تومان اعتبار تملک داریی و سرمایه این بخش‌ها هستند و به ترتیب اعتبارات هزینه‌ای آنها 109 هزار میلیارد ، 26 هزار میلیارد تومان و 10 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها