Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
لازم الاجرا بودن مصوبه کاهش قیمت گندله وآهن اسفنجی
 

لازم الاجرا بودن مصوبه کاهش قیمت گندله وآهن اسفنجی

شنبه، 28 شهریور 1394 | Article Rating
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره کاهش قیمت گندله و آهن اسفنجی پابرجا بوده و باید اجرا شود.


بهرام سبحانی در حاشیه کنفرانس آهن و فولاد ایران در پاسخ به این سوال که اجرای ابلاغیه ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص کاهش قیمت گندله و آهن اسفنجی به کجا رسید؟ توضیح داد: مصوبه وزیر در خصوص کاهش قیمت گندله و آهن اسفنجی ابلاغ شده و پابرجاست و باید اجرا شود. البته برخی شرکت‌ها مقاومت می‌کنند ولی این ابلاغیه باید اجرا شود. همه جای دنیا این اتفاق افتاده و ما نمی‌توانیم جدا از دیگران باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قیمت مواد اولیه فولاد مبارکه کاهش یافته است یا خیر؟ گفت: ما قراردادهای باز داریم ولی باید قیمت مواد اولیه کاهش یابد که در مورد گندله این قیمت باید به 20 درصد قیمت شمش فولاد خوزستان برسد.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همچنین در خصوص اظهارات وزیر اقتصاد در کنفرانس آهن و فولاد درباره ادامه حمایت‌های دولت از صنعت فولاد عنوان کرد: الان در شرایط خاصی قرار داریم که باید به صنعت فولاد کمک شود و در همه جای دنیا هم همین کار انجام می‌شود. دولت ها در حال ارائه یارانه‌های مستقیم و غیرمستقیم به صنعت فولاد خود هستند که انتظار داریم همین روند در کشورمان نیز ادامه یابد.

تصاویر
  • لازم الاجرا بودن مصوبه کاهش قیمت گندله وآهن اسفنجی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها