Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
رشد 1.76 رصدی تولید کندله در فولاد مبارکه
 

رشد 1.76 رصدی تولید کندله در فولاد مبارکه

ﺳﻪشنبه، 07 مهر 1394 | Article Rating

رضا اسماعیل پور رئیس واحد گندله سازی فولاد مبارکه گفت: واحد گندله سازی با تولید 3میلیون و 957 هزار و 52 تن در شش ماهه اول سال 94 رکورد جدیدی در تولید گندله اکسیدی به ثبت رساند که این میزان تولید رشد 1.76 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.


رئیس واحد گندله سازی گفت: دستیابی به این رکورد با تلاش قابل ستایش پرسنل واحد گندله سازی، دفاتر فنی تولید و تعمیرات، واحد انباشت و برداشت، کنترل کیفی و آزمایشگاه و حمایت مدیریت ناحیه آهن سازی و آماده بکاری بسیار خوب تجهیزات واحد گندله سازی بدست آمده است. این موفقیت در حالی محقق شد که در امر انتقال دانش فنی، تجارب تعداد قابل توجهی از نیروهای با تجربه واحد طی سالهای اخیر با پیگیری بخش سرپرستی واحد گندله سازی، همکاری واحد آموزش و حمایت مدیریت به نیروهای جدید منتقل گردیده است .

در همین رابطه جیلان رییس تولید واحد گندله سازی از تلاش شبانه روزی پرسنل تولید در مراقبت از تجهیزات و حفظ آماده بکاری آنها، پیگیری به موقع فعالیتهای تولید و انجام فعالیتها به صورت ایمن و طبق دستورالعملها و حفظ محیط زیست تشکر و قدردانی نمود.

عابدینی سرپرست تعمیرات مکانیک واحد گندله سازی هم ضمن تشکر از تلاش کارکنان تعمیرات واحد و تعمیرات مرکزی ناحیه آهن سازی افزود، انجام به موقع و با کیفیت تعمیرات برنامه ریزی روزانه و دوره ای نقش بسزایی در آماده بکاری تجهیزات و کاهش توقفات اضطراری داشته است.

این گزارش حاکیست در همین رابطه خدابنده سرپرست تعمیرات برق و ابزاردقیق واحد گندله سازی نیز گفت: با عنایت به لطف خداوند متعال و با تلاش خستگی ناپذیر همکاران شاغل در بخش تعمیرات برق و ابزاردقیق موفق به مشارکت مؤثر در کسب افتخاری دیگر در رکورد تولید واحد گندله سازی شده ایم.

رضا اسماعیل پور رئیس واحد گندله سازی فولاد مبارکه در پی کسب این رکورد از حمایت واحدهای خدمات فنی و پشتیبانی ازجمله تعمیرات و تعمیرگاه مرکزی، حمل و نقل، بازرسی فنی، نسوز نواحی، مدیریتها و کارکنان واحدهای خرید، ایمنی و آتش نشانی ، حراست، خدمات و کلیه واحدهای مشارکت کننده در ثبت این رکورد قدردانی کرد.

تصاویر
  • رشد 1.76 رصدی تولید کندله در فولاد مبارکه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها