Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
ایجاد کارخانه فولادی در سیستان و بلوچستان
 

ایجاد کارخانه فولادی در سیستان و بلوچستان

شنبه، 11 مهر 1394 | Article Rating

علی اوسط هاشمی در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: توافقات اولیه با سرمایه‎گذار برای ایجاد یک شرکت مینی فولاد در منطقه سیستان انجام شده و طی نشستی حضوری با این سرمایه گذار مقرر شد این سرمایه‎گذاری برای ایجاد یک شرکت مینی فولاد در منطقه سیستان انجام گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بر لزوم انعطاف برابر تولیدکنندگان و حل مشکلات آنها تأکید کرد و اظهار داشت: رویکرد دولت پشتیبانی و حمایت از سرمایه گذاران است.

این مسئول با بیان اینکه مشکلات گذشته تنگناهایی را برای بنگاه های اقتصادی ایجاد کرده و باید بانک‎ها و مدیریت استان همکاری لازم در جهت حمایت از تولیدکنندگان داشته باشند.

وی ادامه داد: حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‎گذاران در شرایط سخت و خاص وظیفه انسانی است و قدر و منزلت انسانی افراد در روزهای سخت که با مشکل روبه رو می شوند، باید حفظ شود.

هاشمی خطاب به مسئولان بانک‎ها گفت: تعصب بانکی نباید بر تعصب تولید غلبه کند چراکه تولید یک نگاه عمومی است و نگاه عمومی بر نگاه بخشی اولویت دارد لذا تا آنجا که قانون اجازه می‎دهد در ارائه اعطای تسهیلات و همراهی با تولیدکنندگان نرمش داشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه بر تلاش برای جذب سرمایه‎گذار در بخش تولید لوله تأکید کرد و افزود: سرمایه‎گذاری در این بخش اولویت اول در استان است، چراکه علاوه برگازرسانی به 37 نقطه شهری استان، نقاط روستایی نیز گازرسانی خواهند شد.

ین مسئول ادامه داد: علاوه بر این اجرای طرح آبیاری 146 هزار هکتار در استان نیز نیازمند 9600 کیلومتر لوله‎گذاری است که این مباحث نشانگر بازار قوی و پایدار برای تولید لوله است.







منبع:ماین نیوز

تصاویر
  • ایجاد کارخانه فولادی در سیستان و بلوچستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها