Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کاهش 2.1 درصدی تولیدفولاد چین
 

کاهش 2.1 درصدی تولیدفولاد چین

ﺳﻪشنبه، 28 مهر 1394 | Article Rating

آمار به دست آمده از دفتر آمار چین نشان می‌دهد که میزان تولید فولاد در 9 ماه نخست سال 2015 با افت 2.1 درصدی به 608.94 میلیون تن کاهش پیدا کرده است و میزان تولید فولاد خام چین در ماه سپتامبر 2015 نسبت به سال گذشته با افتی 3 درصدی به 66.12 میلیون تن رسید. مقامات این صنعت هشدار داده‌اند که بزرگ‌ترین بخش فولاد جهان بعد از توسعه سریع چندساله در حال سقوط است.

لیچوان‌جانگ معاون دبیرکل اتحادیه آهن و فولاد چین اعلام کرد:‌ «میزان مصرف فولاد در حال کاهش بوده و این موضوع در حال تاثیر گذاری شدید روی این بخش است.»

 لی افزود: در حدود نیمی از شرکت‌های تولیدکننده فولاد چین با زیان مواجه شده‌اند؛ در حالی که نسبت بدهی در این بخش در حدود 70 درصد گزارش شده است.
شرکت سینواستیل که با بدهی سنگینی دست و پنجه نرم می‌کند، روز دوشنبه اعلام کرد که مهلت سرمایه‌گذاری خود را برای جبران بدهی‌هایش به مدت یک ماه (تا 16 نوامبر) افزایش می‌دهد.
در حالی‌که قیمت‌ها به پایین‌ترین سطح 30 سال اخیر خود نزدیک شده‌اند، تولیدکنندگان فولاد در پی کاهش محصولات خود در ماه‌های آینده هستند.

رشد اقتصادی چین در سه ماهه سوم سال جاری  به 6.9 درصد کاهش پیدا کرد و فشار مضاعفی روی قانون‌گذاران برای اقدامات حمایتی بیشتر وارد کرد.

بر اساس محاسبات رویترز،‌ متوسط تولید روزانه فولاد در ماه سپتامبر 2.204 میلیون تن بوده که 2.3 درصد بیش از میزان تولیدی در ماه آگوست بوده است.

به گزارش استیل ایران به نقل ا ز اقتصادنیوز، مصرف فولاد خام ظاهری چین در سال گذشته به بیشترین میزان خود رسیده بود ولی در هشت ماه نخست سال جاری 5.5 درصد کاهش داشته است. بخشی از این کاهش به واسطه کاهش میزان صادرات بوده است. 
لی اعلام کرد تولید داخلی تا سال 2030 بیش از 100 میلیون تن کاهش پیدا خواهد کرد.
تصاویر
  • کاهش 2.1 درصدی تولیدفولاد چین
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها