Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

رشد 34 واحدی شاخص کل بورس

چهارشنبه، 29 مهر 1394 | Article Rating
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات چهارشنبه آخرین روز معاملات بازار در هفته جاری با افزایش تنها 34 واحد به رقم 63 هزار و 176 واحد رسید

بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز چهارشنبه نیز رشد کم‌جانی یافت و فقط 33 واحد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایران به نقل از فارس، شاخص کل با معیار هم وزنی 22 واحد کاهش یافته و به 9 هزار و 690 واحد رسید. ارزش روز بازار امروز به بیش از 273 هزار میلیارد تومان رسید.


امروز معامله‌گران بورسی بیش از 312 میلیون برگ بهادار در قالب 25 هزار معامله و به ارزش 73 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز در بورس تهران شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی 12 واحد تقویت شده و به 24 هزار و 744 واحد رسید.

شاخص قیمت با معیار هم وزنی با 19 واحد افت به 8 هزار و 261 واحد رسید. شاخص آزاد شناور با 72 واحد کاهش به 70 هزار و 342 واحد رسید.

شاخص بازار اول بورس با 47 واحد افزایش به 44 هزار و 53 واحد و شاخص بازار دوم بورس با 64 واحد کاهش به 139 هزار و 82 واحد رسید.

امروز نمادهای گسترش نفت و گاز پارسیان، هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر و بانک کارآفرین در تقویت شاخص اثرگذار بودند و نماد پالایش نفت بندرعباس، ایران خودرو، بانک ملت و سایپا در کاهش شاخص اثرگذار بوده‌اند.

نمادهای پربیننده معامله‌گران امروز مربوط به بانک ملت، ایران خودرو، بانک صادرات، پالایش نفت بندرعباس، پارس خودرو، گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین بوده‌اند.

به گزارش فارس، امروز در فرابورس ایران با 5 واحد کاهش به 701 واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس امروز به 47 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران فرابورسی بیش از 141 میلیون برگ بهادار در قالب 12 هزار نوبت معامله و به ارزش 96 میلیارد تومان یعنی بیش از معاملات بورس تهران داد و ستد کردند.

امروز نمادهای پربیننده شامل پالایش نفت لاوان، پالایش نفت تهران، گروه پتروشیمی سرمایه ایرانیان، بانک دی، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، سهامی ذوب‌آهن و قند شیروان، قوچان و بجنورد بوده‌اند.

امروز نمادهای شتران، پترول، هرمز، شاوان، وگردش، شراز در کاهش شاخص فرابورس اثرگذار بوده و نماد سمگا در تقویت شاخص اثرگذار بوده است.


ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها