Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

قیمت نفت به 48 دلار رسید

چهارشنبه، 29 مهر 1394 | Article Rating
پس از انتشار آمارهای یک گروه صنعتی که حکایت از افزایش بیش از حد انتظار حجم ذخایر نفت خام آمریکا در هفته گذشته دارد، قیمت نفت امروز کاهش یافت، با این حال کاهش جزئی ارزش دلار مانع از کاهش بیشتر قیمت شد.
بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت برای تحویل در ماه دسامبر پس از افزایش 10 سنتی در جلسه قبل، امروز 30 سنت کاهش داشت و به 48 دلار و 41 سنت رسید.
قیمت نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه دسامبر نیز پس از افزایش یک سنتی در جلسه گذشته، امروز 44 سنت افت داشت و به 45 دلار و 85 سنت رسید.
میشائیل مک کارتی، استراتژیست بازار در موسسه سی ام سی مارکتس سیدنی گفت: «نگرانی ها در مورد احتمال افزایش بیشتر (حجم ذخایر نفت خام آمریکا) در گزارش رسمی (موجب کاهش قیمت ها شده است.)»
بر اساس گزارش انستیتوی نفت آمریکا، آمارهای صنعتی نشان داد که حجم ذخایر نفت خام تجاری آین کشور در یک هفته منتهی به 16 اکتبر 7.1 میلیون بشکه افزایش یافته و به 473 میلیون بشکه رسیده است. تحلیلگران انتظار داشتند این رشد 3.9 میلیون بشکه باشد.
آمارهای رسمی اداره اطلاعات انرژی آمریکا قرار است اواخر امروز منتشر شود. پیش بینی می شود آمارهای رسمی حاکی از افزایش ذخایر نفت خام آمریکا برای چهارمین هفته متوالی باشد.
به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، موسسه فیلیپ فیچرز امروز در یادداشتی نوشت، این افزایش به دلیل کاهش فعالیت نیروگاه ها بوده و به دلیل ادامه تعمیرات در نیروگاه ها احتمالا تداوم خواهد داشت.
در این یادداشت همچنین آمده است: «اعداد و ارقام جالب تری که باید روی آن تمرکز کرد، میزان تولید نفت آمریکا خواهد بود که باید انتظار کاهش آن را داشت. یک کاهش دیگر در این هفته احتمالا موجب رسیدن رقم تولید نفت خام آمریکا به زیر 9 میلیون بشکه در روز خواهد شد که می تواند یک عامل افزایشی در بازار باشد.»
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها