Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

خبرهای خوش مسکنی در راه است

پنجشنبه، 30 مهر 1394 | Article Rating

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار بخشی از اقدامات دولت در راستای رونق بخشیدن به حوزه مسکن است، گفت: خبرهای خوش مسکن در راه است.

حامد مظاهریان با اشاره به مصوبه شورای پول و اعتبار، اظهار کرد: مصوبه سه‌شنبه شب شورای پول و اعتبار در ادامه مصوبه قبلی این شورا در رابطه با وام مسکن یکم 40، 60 و 80 میلیون تومانی بود.

وی با یادآوری این‌که همچنین مصوب شد که متقاضیان در شهرهای با جمعیت 200 هزار نفر وام 60 میلیون تومانی مسکن دریافت کنند، ادامه داد:‌ تعدادی از مراکز استانی در کشور داریم ماند یاسوج، بیرجند و... زیر 200 هزار نفر جمعیت دارند که با مصوبه شورای پول و اعتبار همه شهرها مشمول وام 60 میلیونی مسکن شده‌اند.

وی با بیان این‌که مسئله مهم‌تر در مصوبه شورای پول و اعتبار افزایش وام از محل اوراق حق تقدم بود، تصریح کرد: بر این اساس وام 35 میلیون تومانی در شهرهای زیر 200 هزار نفر جمعیت به 40 میلیون تومان، در شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت به 50 میلیون و در تهران به 60 میلوین تومان افزایش یافت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که مصوبه مذکور تنها بخشی از برنامه‌های دولت برای رونق به حوزه مسکن است، بیان کرد: خبرهای خوبی در بحث پرداخت وام در بافت‌های فرسوده در راه است.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، مظاهریان با بیان این‌که بسته‌های دولت برای رونق بخش مسکن به تدریج آماده می‌شود، تصریح کرد: اگر نرخ سود بانکی وام‌های مسکن کاهش یابد برای بازار پیش‌بینی یک رونق خوب را می‌کنیم.

به گفته وی، باید در بخش مسکن متناسب با مصوبه‌ها برنامه‌ها عملیاتی شود و از هرگونه اقدام شتاب‌زده در این حوزه خودداری به عمل آید.


ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها