Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تعطیلی  12 کارخانه هزار تنی آهن
 

تعطیلی 12 کارخانه هزار تنی آهن

چهارشنبه، 06 آبان 1394 | Article Rating
رییس اتحادیه آهن فروشان با بیان اینکه بازار توزیع کنندگان آهن تا 80 درصد کساد شده است، افزود: نیمه اول سال 94 وضعیت بازار آهن اصلا مساعد نبود و تنها 10 تا 15 درصد از تولیدات آهن به فروش می رسد و بازار بر اساس نیاز روزمره مردم می گذرد اما این میزان از مبادلات جواب تولیدکنندگان ما را نمی دهد .

وی همچنین با بیان این که طی ماه های اخیر حدود 12 کارخانه هزار تنی آهن به تعطیلی کشیده شده است گفت: نیمه دوم سال نیز هیچ رونقی در این بازار نخواهیم داشت و همچنان شاهد رکود خواهیم بود.


رییس اتحادیه آهن فروشان با اشاره به تصویب بسته خروج از رکود دولت افزود: در صورتی که دولت برنامه مدونی داشته باشد شاید اوایل سال اینده شاهد رونق در بخش ساخت و سازها باشیم و بتوانیم به آرامی از رکود خارج شویم.

آزاد با اشاره به واردات آهن به کشور گفت: این واردات بیشتر از کشورهای چین ، کره جنوبی ، قزاقستان و روسیه انجام می شود و حدود 4 میلیون تن در سال شمش ، مواد اولیه ، ورق و میلگرد وارد کشور می شود.

رییس اتحادیه آهن فروشان تصریح کرد: طی 6 ماهه اول سال جاری حدود 3 میلیون تن مصنوعات آهن از میلگرد ، لوله و پروفیل و تیر آهن به کشورهای عراق ، ترکیه ، آلمان و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است .


تصاویر
  • تعطیلی  12 کارخانه هزار تنی آهن
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

چهارشنبه, 06 آبان,1394

م.ن

فعلااین وسط بیشترین ضرر متوجه سهامداران شرکتهای فولادی است مثلا فولاد خراسان یک رکورد جهانی رو داره میزنه 2سال تمام صف فروش است واقعا اگر در کتاب گینس ثبتش نکنند خیلی ظلمه .؟؟؟!!!!

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها