Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
انجام تست سرد فولاد چادرملو تا پایان ۹۴
 

انجام تست سرد فولاد چادرملو تا پایان ۹۴

شنبه، 09 آبان 1394 | Article Rating
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: به احتمال زیاد تست سرد پروژه فولاد چادرملو تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

حسین طالبی درباره آخرین وضعیت اجرای پروژه فولاد چادرملو اظهار کرد: تاریخ بهره‌برداری از این پروژه فعلا به تعویق افتاده است و به احتمال بسیار زیاد تست سرد این پروژه تا پایان سال انجام خواهد شد. ضمن اینکه پیشرفت پروژه نورد ابرکوه هم حدود 96 درصد است و این پروژه نیز احتمالا تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه پروژه انتقال آب خلیج فارس به معادن کرمان و یزد از اولویت بالایی برای چادرملو برخوردار است، اظهار کرد: پیشنهادی که ما برای دولت در زمینه حمایت از معادن داریم این است که دولت از اهرم بهره مالکانه و حق انتفاع استفاده کند و در شرایط کنونی که همه معادن دچار بحران هستند، برای دریافت این مطالبات به معادن فشار وارد نکند.

طالبی افزود: اینکه دولت بحث بهره مالکانه و حق انتفاع را در بودجه می گنجاند باعث می‌شود تا مجلس به هر قیمتی سعی در اخذ این درآمدها از معادن داشته باشد و به همین دلیل معادن دچار بحران می‌شوند. بهره مالکانه و حق انتفاع اهرم هایی هستند که دولت می‌تواند در شرایط رکود و بحران از آنها در جهت حمایت از معادن استفاده کند.

مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با بیان اینکه منابع آزاد شده دولت ناشی از لغو تحریم‌ها در ابتدا به پرداخت بدهی دولت به پیمانکاران اختصاص خواهد یافت، اظهار کرد: بعد از درآمد نفت، یکی از اصلی‌ترین منابع درآمدی دولت، درآمدهای مالیاتی است و وقتی تولید رونق بگیرد قطعا درآمد مالیاتی دولت نیز افزایش می‌یابد. بنابراین حمایت از معادن در جهت افزایش تولید سیاست منطقی به نظر می‌رسد.

تصاویر
  • انجام تست سرد فولاد چادرملو تا پایان ۹۴
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها