Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

توافق سه ارگان برای برندسازی صنوف تولیدی

یکشنبه، 03 مرداد 1395 | Article Rating

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان اظهار کرد: به‌دنبال برند‌سازی در صنوف تولیدی با همکاری اتاق اصناف ایران و سازمان توسعه تجارت و جذب حمایت‌های سازمان توسعه تجارت در بخش اصناف هستیم.

یدالله صادقی ادامه داد: برند‌سازی منتج به افزایش کیفیت، شناسنامه‌دار کردن و صادرات کالاهای تولیدی اصناف می‌شود. وی تصریح کرد: در شرایط فعلی به دنبال آگاه کردن صنوفی که قابلیت برند‌سازی در آن وجود دارد هستیم، تا مزایای این کار برای آنها مشخص شود. صادقی گفت: در این‌ ارتباط سازمان توسعه تجارت وظیفه برند‌سازی و مرکز اصناف و امور بازرگانان وظیفه آگاه و توانمندسازی اصناف را بر عهده دارد تا آنها به سمت ثبت برند خود بروند. وی افزود: یک برند خوب علاوه بر تولید باکیفیت و قیمت مناسب باید هزینه‌هایی را نیز برای شناساندن و مطرح کردن برند خود بپردازد. به‌طور معمول ضعف عمده ما در زمینه برند‌سازی در توسعه این برندها است.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، صادقی تاکید کرد: صنوفی که در حال حاضر در کشور دارای برند هستند، برندهایی جهانی نیستند. مثلا صنوفی مانند گراد، ماکسیم و جامعه در بخش پوشاک با وجود اینکه در سطح کشور برای خود برندی مطرح هستند، اما شهرت جهانی ندارند. وی گفت: برخی برندهای جهانی با وجود اینکه چین با کیفیت پایین تر آن را در کشور خود تولید می‌کند موفقیت‌های چشمگیری دارند که این امر نشان‌دهنده اعتبار اصلی برند است.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها