Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
راه اندازی کارخانه فولاد قائنات در سال آینده
 

راه اندازی کارخانه فولاد قائنات در سال آینده

ﺳﻪشنبه، 29 مهر 1393 | Article Rating
نماینده مردم قائنات و زیر کوه در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی فاز اول راه اندازی کارخانه فولاد قائنات در سال آینده خبر داد.

جواد هروی گفت: چندی پیش جلساتی با وزیر صنعت، معدن و تجارت راجع به راه‌اندازی کارخانه فولاد قائنات داشتیم که خوشبختانه در روزهای گذشته با برخی معاونین وزیر هم نشست‌هایی برگزار کردیم و در ‌‌نهایت ابتدای این هفته با خود وزیر جلسه مهمی داشتیم.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که در استان خراسان جنوبی وجود دارد طرح فولاد است که فولاد قائنات به عنوان یک مرکز تولید و یک مرکز صنعتی قوی در خراسان جنوبی و شرق کشور می‌تواند شرایط تقویت صنایع دیگر را فراهم کند.

وی با بیان این که راه‌اندازی کارخانه فولاد قائنات برای منطقه و مردم در آمد زایی و اشتغال زایی می کند افزود: اهمیت ایجاد و راه‌ اندازی این مجتمع صنعتی موجب شده تا پیگیری امور آن نیز با اهمیت بیشتری دنبال شود که الحمدلله موضوع فاینانس چینی آن نیز به سرانجام رسیده و شرکت‌های خصوصی داخلی هم وارد میدان شده‌اند.

هروی اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با تمام قوا وارد این حیطه شده و تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی این کارخانه بکار گرفته تا ان‌شاء‌الله سال آینده راه‌اندازی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و وعده‌هایی وزیر صنعت،معدن و تجارت و همکارانشان به ما داده‌اند به یاری خدا به زودی شاهد راه‌اندازی فاز اول کارخانه فولاد قائنات باشیم و مراحل بعدی و راه‌اندازی واحد احیا و مرحله ذوب و فازهای بعدی به سرعت اجرایی شوند.

تصاویر
  • راه اندازی کارخانه فولاد قائنات در سال آینده
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها