Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

بانک ملی محدودیتی برای پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی فعال ندارد

پنجشنبه، 25 دی 1393 | Article Rating
عبدالناصر همتی، پنج شنبه در بازدید از شرکت سیمان نکا از این کارخانه به عنوان کارخانه فعال و بزرگترین کارخانه سیمان کشور نام برد که تولیدات با کیفیتی را به بازار عرضه می کند.

وی گفت: بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک دولتی کشور، دغدغه تولید دارد و با توجه به اینکه سرمایه در گردش، دغدغه اصلی شرکت ها و واحدهای تولیدی است از تولیدکنندگان فعال در کشورحمایت می کنیم و سرمایه در گردش در اختیارشان می گذاریم.

وی یادآور شد: محدودیتی برای اعطای سرمایه در گردش نداریم و واحدهایی که بازدهی مناسبی دارند و بقولی چرخشان بیشتر می چرخد و هر مقدار سرمایه در گردش بخواهند در اختیارشان می گذاریم.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید با اشاره به تولید مناسب و با کیفیت سیمان نکا و صادرات آن به کشورهای حاشیه خزر و کشورهای آسیای میانه اظهار داشت: با این صادرات و عرضه سیمان به کشورهای دیگر شاهد رونق اشتغال و تولید در منطقه هستیم.

احمدعلی مقیمی گفت: تولید و صادرات سیمان نکا برند مناسبی است که باید با تزریق مناسب اعتبارات و سرمایه، موجب رشد و ترقی آن شویم. 

وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی مناسب طوری عمل شود که سرمایه در گردش صنعت افزایش یافته و بازار سالم نگه داشته شود.

مدیر عامل سیمان نکا نیز با اشاره به عرضه سیمان در بازار پایین تر از نرخ مصوب توسط برخی از کارخانجات گفت: متاسفانه این عامل موجب بروز مشکلات در بازار شده است.

حمید یوسفی ادامه داد : به دلیل وجود رقابت ناسالم تولید سیمان در کشور و عدم رعایت نرخ مصوب، سیمان نکا در آذر ماه گذشته 13 و نیم درصد کاهش در فروش سیمان نسبت به ماه قبل از آن داشته است.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها