Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

طلا گران شد

ﺳﻪشنبه، 18 فروردین 1394 | Article Rating
قیمت طلا و انواع سکه در بازار امروز(سه‌شنبه) بر روند نوسانی حرکت می‌کند که با توجه به قیمت‌های پایانی روز گذشته می‌توان گفت قیمت امروز طلا و برخی از انواع سکه از قیمت روز گذشته کمتر است و تنها تاثیر عرضه و تقاضا در بازار مشاهده می‌شود.

قیمت طلا در پایان روز گذشته به ارزش 98هزار و 250 تومان رسید که نرخ آغازین برای این فلز گران بها در روز جاری 98 هزار و 134 تومان بوده، رفته رفته نرخ طلا در بازار تهران روند کاهشی به خود گفت که این روند پایدار نبود و با گذر از میانه روز روند قیمت طلا افزایشی شد اما همچنان قیمت فعلی از قیمت پایانی روز گذشته کمتر است.

به گزارش استیل ایران به نقل از اقتصادنیوز، نرخ انس جهانی که یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت طلای خام داخلی است در حال حاضر با کاهش 2 دلار و 20 سنتی نسبت به آخرین نرخ روز گذشته نرخ 1212 دلار و 90 سنت را برای خود انتخاب کرده است.


اما روند قیمتی انواع سکه در روز جاری با یکدیگر متفاوت بوده و به طور کل سکه‌های درشت در اوایل روز روند کاهشی و در میانه روز روند افزایشی را برای خود انتخاب کرده‌اند، در حال حاضر ارزش هر سکه تمام بهار آزادی 955 هزارتومان، تمام بهار طرح امامی 956 هزار تومان و نیم سکه 512 هزار تومان است که قیمت فعلی نسبت به قیمت روز گذشته دارای ارزش کمتری است.

سکه‌های ربع و یک گرمی بر خلاف روند قیمتی سکه‌های دیگر در اول روز روند افزایشی به خود گرفته که تغییری در قیمت آن تغییر نکرده است، در حال حاضر قیمت ربع سکه در بازار تهران 278 هزار تومان و سکه یک گرمی 182 هزار تومان است. مقایسه قیمت این دو نوع سکه با قیمت روز گذشته نشان از آن دارد که قیمت فعلی تا حدودی بیشتر از روز گذشته است.

بررسی روند قیمتی انواع سکه با یکدیگر نشان از آن دارد که بازار مسیر گذشته خود را در پیش گرفته و متقاضیان اکثرا به دنبال سکه‌های ارزان قیمت‌تر هستند و این موضوع به دلیل کاهش قدرت خرید افراد است.


ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها