Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تولید 36 میلیون تن فولاد تا 1404 در بهترین حالت
 

تولید 36 میلیون تن فولاد تا 1404 در بهترین حالت

دوشنبه، 13 مهر 1394 | Article Rating
نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران گفت: رونمایی از شاخص قیمت سنگ آهن ایران در متال بولتن قدرت چانه زنی صنعت سنگ آهن ایران در بازارهای جهانی را افزایش خواهد داد.


بهرام شکوری در نشست خبری انجمن سنگ آهن با اشاره به اینکه تاکنون بین قیمت سنگ آهن ایران با قیمت سنگ آهن های مشابه در بازار جهانی بعضا 15 تا 20 دلار نیز فاصله وجود داشته است، افزود: ما امیدواریم با اعلام قیمت هفتگی سنگ آهن از سوی متال بولتن ایران از حالت منفعل در بازار جهانی سنگ آهن خارج شده و با بازیگری فعال در این عرصه تبدیل شود.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، شکوری با بیان اینکه معاون معدنی وزارت صنعت به سنگ آهنی ها قول داده بود که در صورت ورود به حوزه تولید کنسانتره عوارض صادرات کنسانتره را حذف می کند، افزود: این کار انجام شد اما بسیار دیر. در همین حال باید عوارض صادرات گندله نیز حذف شود تا این بخش نیز برای سرمایه گذاری جذابیت پیدا کند.

وی همچنین تحقق تولید 55 میلیون تن فولاد را تا سال 1404 به نقل از یکی از فعالان این حوزه افسانه خواند و گفت: در بهترین حالت ممکن و در صورت تامین زیرساختهای لازم می توانیم به 30 تا 36 میلیون تن تولید فولاد تا 1404 برسیم.

تصاویر
  • تولید 36 میلیون تن فولاد تا 1404 در بهترین حالت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها